webForumDet fria alternativet

Ipod Gravyr

Småprat

33 svar · 1 751 visningar · startad av greggan · sida 2 av 2

Frågan, av greggan

Hallå! Jag är lite sugen på att köpa en Ipod Nano, och när man beställer med csn-kort (kanske annars också) så ingår det gravyr. Och nu tänkte jag att istället för att man skulle gravera in något personligt så kunde man ju gravera in något roligt. Så nu undrar jag om ni har några tips på något lite roligt som man kunde gravera in.

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Eller så är man lika beige som jag;

Namn
Stad

:p

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

BAD
MOTHERFUCKER

Var ett Pulp Fiction inspirerat förslag jag såg på ett annat forum.

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

Jag har hört att apples leveranstider är fruktansvärda.
Frågan är om det inte är värt att betala ett par hundringar för att få den direkt.
För övrigt håller jag med om att man inte ska något personligt att gravera in. Kanske något allmänt känt citat?

Medlem sedan jan. 2004678 inlägg

Jag har hört det motsatta om leveransen. På hemsidan står det 5 dagar, vilket inte är så tokigt om det nu stämmer. En kompis som hade problem med sin Ipod Mini skickade in den och skulle få en ny ett visst antal dagar senare och exakt på dagen så kom den nya. När han beställde nya hörlurar så kom dom dagen efter att han hade beställt dom, med bud från UPS.

Just nu är hela jag kluven, saknar musik på bussen. Men jag vet inte om jag vill lägga massa pengar bara av den anledningen. Vad fan är pengar egentligen? (typ det som hela livet är baserat på i dagens samhälle)

Medlem sedan mars 20023 686 inlägg

Mitt tips:

Google found me!
Linux
Microsoft

I samma snitt "Where do you want to go today?"

Nu ska jag göra alla besvikna och säga att jag köpte min iPod nano, utan gravyr. Dels för att det var svårt att bestämma sig och dels för att när jag väl bestämde mig för att jag skulle köpa den så orkade jag inte vänta de 5 dagar det skulle ta om man beställde i applestore, så istället köpte jag den på OnOff. 160 kr dyrare och utan gravyr. Pluset är väl att jag har båre applesupport och onoffsupport.

Jag kan också tillägga att spelar överstiger alla förväntningar. Den är helt enkelt GRYM! :birp

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

onoff support är inget plus grabben ;)

silfver skrev:

Okej! Gott om tecken då. Jag tänkte på Don't Panic, också. :D

- Upphittad.
- Stulen.
- Beat Box.
- silfver.se
- etc.

Stal don't panic idén själv.

såhär:
DONT PANIC
:)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Engraving not available. :D

magnusfeldth skrev:

onoff support är inget plus grabben ;)

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

His Divine Shadow skrev:

:birp

Förresten, ni som köper svarta ipods, köp skydd(hittas t.ex på decalgirl.com) på samma gång, dom repar så inni glödheta från vad man läst på nätet.

hahahaha.. det var sköna förslag där på slutet!! men jag har iaf möjligheten att klaga på en riktig människa på onoff och om det inte går kan jag klaga per telefon hos nån på apple.

man måste ha skydd. det är jätteläskigt att bara ha nanon i fickan, känns som att om den repas så kommer repan gå rakt igenom..

251 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)