webForumDet fria alternativet

Här irriterar vi oss på varandra!!

Småprat

45 svar · 2 128 visningar · startad av Bire · sida 3 av 3

Frågan, av Bire

Jag irriterar mig på att vissa personer enbart kollar sin E-post på morgonen när de kommer till kontoret & sen bara lallar runt & leker viktiga resten av tiden, jag anser att man kollar sin jävla E-post flera gånger per dag om man har kontorsjobb! "Tack för snabbt svar" fick jag av miljöinspektören på länsstyrelsen i morse.. Jag bekräftade hans planerade besök runt lunch i går. Sen irriterar jag

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

Fia skrev:

Pojkvänner som är besatta av datorspel! Fy f*n vad irriterande det kan vara! Inget vettigt blir gjort och nästan inga aktiviteter/nöjen/whatever tillsammans förutom middagen, som ändå är framför tv:n = osocialt. Grrr! x(

dra ut sladden - game over! ;)

Medlem sedan feb. 20016 388 inlägg

Idag är jag irriterad på att en del totalt saknar självinsikt och inte inser att det krävs mer än tomma ord för att vara en bra människa.
*kräks* :x

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Jag irriterar mig på rasfientliga blattar som ska ta upp allt till diskussion. Idag gjorde en polare ett arbete om nazism i bibblan, då satt något jävla smutsgäng och skrek bakom honom om han var rasist och om han stod för det.

Gissa vem som gick till datorerna efter det och drog fram världens största bild på ett hakkors?

Jag!

Jag hatar galleriamänniskor som går ivägen. Idag var det något pucko som gick framför mig för att sedan vända sig hastigt och skrika något till någon i gallerian. Lucky me att jag var 20 centimeter längre och dubbelt så bred så jag kunde plöja fram så han nästan ramlade. Det var kul. Fast jag var irriterad på honom länge för det.

Jag är JÄVLIGT irriterad på en polares pojkvän som luffar runt och stör mig ständigt. Det gjorde han även med sin zigenarvän förra året, de hade kul för att jag var svenne. Så det slutade med att jag frågade var den där fula zigenaren bodde nuförtiden, han blev ganska paff och började skratta och sa inte att han visste. Då blev jag väldigt irriterad för att han inte visste. Jag sa då att jag hade lust att döda denne zigenare, men tanken slog mig då att man inte får döda hursomhelst, vilket också gjorde mig irriterad. :(

Fast jag kompenserar detta med att göra andra irriterade, så det är c00l.

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

magnusfernstrom skrev:

Jag irriterar mig på rasfientliga blattar som ska ta upp allt till diskussion. Idag gjorde en polare ett arbete om nazism i bibblan, då satt något jävla smutsgäng och skrek bakom honom om han var rasist och om han stod för det.

Gissa vem som gick till datorerna efter det och drog fram världens största bild på ett hakkors?

Jag!

Helvete vad coolt! En liten svennefitta som drar fram hakkors. Kom du pa det helt sjalv, eller hjalpte din kompis dig att komma pa ideen?

magnusfernstrom skrev:

Fast jag kompenserar detta med att göra andra irriterade, så det är c00l.

Jag tror inte folk skrattar, de skams nog mest.

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

Va ska man göra då? Om folk ska jävlas för att man gör ett skolarbete om nazism så går det litet långt i mitt tycke? Inte för att han gör det nått bättre genom att sjunka till deras nivå med glåpord, inte för att 'svennefitta' låter nått bättre än blatte.

Förstås det finns ju en ganska stor chans att det du citerat är helt och hållet falskt.

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Okkido: Ha-ha-ha. Ja det var ganska kul faktiskt, om jag hade velat driva det längre, som t.ex. bråk hade jag väl gjort något annat, nu var det enda jag ville att irritera några offer. Sen kan man ju fråga sig om den där somalien (ja han var somalie) också kommit på sin kommentar själv, om att man måste vara nazist för att man väljer att arbeta om det. Fan vad jag bara vill krossa en stol över vissas ansikten ibland.

För övrigt: har du varit i South Central och lekt med bandanas än? Isf. tycker jag du borde göra det, det är skitkul.

HDS: Jag har kommit över det där med svenne/blatte, men eftersom de kallar mig svenne (ja dessa gör det) så skiter jag fullständigt i om jag blir stämplad som rasse för att jag vräker ur mig blatte åt dessa. Dessutom säger jag ju inte blattefitta. Dessutom kan du väl också göra som jag tänkt göra, och hänga upp följande serier på valfri plats i ett tiotal exemplar, bara för att provocera förstås:
http://www.cant-touch-this.co.uk/morningglory/mg58.JPG
http://www.cant-touch-this.co.uk/morningglory/mg21.jpg
http://www.cant-touch-this.co.uk/morningglory/mg24.jpg

Fast alla MG-serier är att rekommendera.

Anyway, bye.

280 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
152 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)