webForumDet fria alternativet

Här irriterar vi oss på varandra!!

Småprat

45 svar · 2 128 visningar · startad av Bire

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg
Frågan#1

Jag irriterar mig på att vissa personer enbart kollar sin E-post på morgonen när de kommer till kontoret & sen bara lallar runt & leker viktiga resten av tiden, jag anser att man kollar sin jävla E-post flera gånger per dag om man har kontorsjobb!

"Tack för snabbt svar" fick jag av miljöinspektören på länsstyrelsen i morse.. Jag bekräftade hans planerade besök runt lunch i går.

Sen irriterar jag mig lite på att Nisse sitter på sin plats & har en ny bil snart, det är jävligt irriterande när min bil inte är så kurant sm jag önskat!

Medlem sedan sep. 20004 079 inlägg

Jag irriterar mig på min chef, han håller på som han alltid har rätt och när han ger instruktioner gällande nått jobb så får jag intrycket att han tänker hälften och förväntar sig att jag ska kunna resten via telepati eller nått.

Sen blir han grining(okej det är han alltid) om man frågar nånting och säger att "dethär borde du ju veta du är inte tillräckligt engagerad" och om man inte frågar så blir han också grining och säger att om vi inte är osäkra på nått så ska vi fråga, jo som vi vill fråga nånting då vi vet vad som väntar om vi gör det.

Jag har under denna sommar sett att min boss har fått två kvinnliga medarbetare att börja gråta, en av dom hans fru, den andra en lagerarbetare som slutade för några månader sen. Själv så trodde jag att jag skulle mörda honom i måndags när jag kommer dit och hinner knappast sätta mig ner och han börjar fråga en massa frågor jag inte vet svaret på omedelbart och blir sur, jag har just kommit dit och är trött som en skunk, inte kan jag svara på allt på rak arm inte!!!! x(

Medlem sedan jan. 20013 341 inlägg

Jag irriterar mig på Bire som aldrig kom till stockholm i lördags x( :bla ;)

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Jag irriterar mig på folk som irriterar sig på varandra!

Medlem sedan nov. 20022 355 inlägg

Jag irriterar mig på folk som irriterar sig på att folk som irriterar varandra!

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Samma som tidigare

Jag är nog ändå mest irriterad.

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Jag blir vansinnig på folk som tror de är coola och lyssnar på "ny" musik när det är en i raden av dessa förbannade covers... Om låten är så bra - vad är det för fel på originalet? x(

Medlem sedan nov. 20011 551 inlägg

Jag blir irriterad på folk som inte ser skylten om att det är ett direkttåg till stockholm de just kliver på och sen drar i nödbromsen i knivsta... 45 minuter försenad på en 35 minuters sträcka får vem som helst att blotta huggtänderna

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

hopparn skrev:

Jag blir irriterad på folk som inte ser skylten om att det är ett direkttåg till stockholm de just kliver på och sen drar i nödbromsen i knivsta... 45 minuter försenad på en 35 minuters sträcka får vem som helst att blotta huggtänderna

Haha, det där var ju äkta! :e

Jag är irriterad igen. Jag är irriterad på flickvännen för jag måste åka med henne och hennes vännina + pojkvän till nån öde villa ikväll, hon är liksom hennes bästa kompis men jag personligen känner mig obekväm i deras närvaro, jag vet inte hur man ska beskriva det, men jag ser inte riktigt fram emot att spendera en kväll med dom, vet inte varför. Jag har inte ens orkat dra fram några varma kläder, tandborste eller nånting.

Gud, vad jag skulle vilja göra är att åka till Ollis med en massa kompisar och supa och röka(får inte för henne) och lyssna till riktig rock musik(inte såntdär hiphop/rappar värdelöst skit dom spelar på dyngställen som Royal och såntdär som är "inne") och ingen satans dans vill jag dras med heller!!!

EDIT:
Nu är jag irriterad på mig själv för att jag är irriterad på henne för hon är ju så snäll...

En annan sak som irriterar mig, har tappat bort låsmuttern till däcken, lämnade bilen vid verkstan idag så dom får lägga på dom nya däcken jag var tvungen att köpa(istället för en ipod nano) så då ringer dom och säger det och jaha, får jag köra med racing slicks över helgen då, så var all planering med skjuts idag helt i onödan då också.

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Jag är irriterad över att det är fredag och att jag inte har något att göra på jobbet. (n)

Jag är jävligt irriterad på att det är den dag i veckan då tammefan alla utom jag slutar tidigt :(

Medlem sedan jan. 20014 973 inlägg

Jag är glad som fan!

oelbal skrev:

Jag är glad som fan!

Byt tråd!

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

jag är irriterad på alla som jobbar på vår support men som inte kan ett skit och ringer mig hela tiden och undrar över saker de skall kunna.

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Bire skrev:

Jag är jävligt irriterad på att det är den dag i veckan då tammefan alla utom jag slutar tidigt :(

Det beror på vad du menar med tidigt.

Själv blir man kvar på jobbet till fyra-fem. :l

Medlem sedan feb. 20011 198 inlägg

Jag är irriterad på personen som smittade mig med denna ihållande förkylningen.
I vanliga fall om jag blir sjuk, är jag det i en dag och sen är det bra.
Nu har det suttit i i en vecka.
*muttrar*

Medlem sedan nov. 2002830 inlägg

Bire skrev:

oelbal skrev:

Jag är glad som fan!

Byt tråd!

Jag är irriterad på alla som är glada som fan! XD

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
119 ms — ändringar (db)