I lördags var det en yngling i Uppsala som ska skatta sig riktigt lycklig att vänstertecknad var nykter..
Historien börjar med att innan jag åkte ner till Uppsala på lördagen med min flickvän upptäckte att nån jävla superidiot snott min cykel som stog låst i ett låst cykelrum...
På vägen ner till Uppsala skulle vi käka kebab & hamnande på jordens sämsta ställe i Sandviken där de serverade kebaben med Rydbergs hamburgerdressing, så nu började måttet rågas!
På kvällen i Uppsala gick vi runt & kikade lite hand & hand, plötsligt kom det ett litet gäng glin (18-20åringar) mot oss & en av snorungarna slog mig rakt i magen då vi möttes.. Mest troligt för att locka fram ett bråk, men det var rätt konstigt att killen som var ca 1.60 lång & vägde typ 50 kg väljer att slå mig som är över ett huvud längre & dubbelt så tung + moms...
Synd att man är snäll som en nallebjörn & dessutom nykter vid tillfället, hade saker sett lite annorlunda ut vad gäller dryckesintag hade han ju i dag vart utan fungerande armar...
Eftersom han hadde kompisar kan det ha blivit problematiskt, så smart drag. Nästa steg är att ta reda på var han bor och plantera ut soldatmyror i hans kalsonger.
de du ska göra e o se helt psykopatisk ut o springa fram mot massan
sikta in dig på den största av dom.
i 99% av fallen skiter dom på sig o springer därifrån ....
Och skulle det mot förmodan vara en av dom 1% som står kvar så ligger man pyrt till :o
Måste ha varit jobbigt för dig att komma underfund med denna 99% vs 1% formeln :e