Jag har iakttagit dina avatarbyten med visst intresse, och måste erkänna att små gulliga kattungar historiskt sett inte varit det första som kommit upp i huvudet när jag sett ditt namn ;)
Jag hatar katter. Varje gång en katt blir överkörd, jublar jag, och har senare på kvällen fest där jag äter och dricker gott.
Men hey! Jag har faktiskt också gripits väldigt av dina avatarbyten, och suttit som klistrad vid wF under utvecklingstiden, för att den nya versionen skulle bli klar, så jag kunde HDS nya fina avatar med ett kattaskrälle på.
Jag kan dra upp denna tråd med att säga att jag på grund av (eller tack vare) alla dina avatarer HDS så kände jag igen dig när du flanerade runt i Vasa igår. Mötte dig i korsningen Rådhusgatan-Vasaesplanaden, tror jag.
Ah, där vid click affären? Jag i en lång rock och med en asiatisk flicka? Isåfall var det jag och min flickvän eftersom vi var ute och gick där efter att vi varit på kaffe och lämnat tillbaka en DVD. Vi var där vid Skolhusgatan i flickvännens syrras lägenhet eftersom hon var till Stockholm.
En oinsatt person som tittar på era avatarer just nu skulle kunna förledas att tro att det ligger nån form av zoo i korsningen Rådhusgatan-Vasaesplanaden. Mästerkatten i långrock möter en valross? ;)