Hittade några filmer med några riktiga jävla idioter som kör som arselhuvuden.
Men det slutar så bra, AHAAHAH jag älskar fan polisövervåld, roligaste är killen som ligger på motorhuven och säger på äkta skånska: "FÖURLAUT FÖURLAUT AAAAAUUU AAAJJJII"
AHAAHAH jag älskar fan polisövervåld,
Bara jag som blir så jävla glad när jag ser sånt här? :D :D :D
Tycker inte att det är övervåld över huvud taget. Polisen gör precis vad de ska göra mota sådana KRÄK!!
Blir så jävla förbannad när jag ser de här asen, och hur de uppträder när de väl blivit gripna. x(
"Han ska misshandla mig i bilen" (ljusa killen).
Hade jag varit bödel hade jag kedjat fast honom vid dragkroken och gjort en likadan körning som dom och därefter slängt resterna i en soptunna.
Därefter hade jag varit glad.
Tyvärr får de knappast något kännbart straff utan kan fortsätta köra rally inom en snar framtid. :x
Detta hände för ett par år sedan, tror det var 2002, eller 2003. Har jag inte helt fel så hade de rymt från ett ungdomshem och blivit jagade ett bra tag.
AHAHAHA asså jag och min kusin har suttit och kollat på filmen hela natten nu, tillsammans med en annan film där en slinka får utbrott och kallar alla för svennehoror som ska knulla sina mammor, men killen som ligger på motorhuven tar fan priset, AHAHAHAHAH han börjar nästan böla, synd att de inte knäcker den vite killens armar också.
För övrigt tror både jag och min kusin att "tjejen" som blir kallad snuthora heter Sigrid.
Rolig liten rulle, men övervåld??? Näpp, inte alls tycker jag, det hade vart befogat med mer hårda tag än så!
Efter att det vita slöddret först yrat om att bli spöad i baksätet på polisbilen & sen kallat den kvinnliga polisen för "Snuthora" borde han fått en riktig smäll över njurarna, eller helt enkelt fått spö i baksätet.
Den var grymt intressant att se måste jag säga. När exakt är den ifrån och vad är det för snubbar blir man ju lite intresserad av att veta. Och får man bara gå runt å filma så? Eller som den andre snubben, som går runt å säger "Åk hem där ni kom ifrån" eller vad han säger. Visst, polisen börjar packa in dom i bilarna då - men brukar man inte spärra av?
Men det slutar så bra, AHAAHAH jag älskar fan polisövervåld, roligaste är killen som ligger på motorhuven och säger på äkta skånska: "FÖURLAUT FÖURLAUT AAAAAUUU AAAJJJII"
Jag tycker inte han lät skånsk alls faktiskt, han såg inte ut att ha den dialekten, om man säger så. Inte heller den vita killen verkade prata skånska.
AHAHAHA asså jag och min kusin har suttit och kollat på filmen hela natten nu, tillsammans med en annan film där en slinka får utbrott och kallar alla för svennehoror som ska knulla sina mammor,