WOW!!!! :bire
Vilket erbjudande!
13 svar · 2 344 visningar · startad av OveRRidE
spam och virusfilter är väl ganska vanligt :OO
stoffe-2k skrev:
spam och virus filter är väl ganska vanligt :OO
Ja. Alltså, jag undrar fortfarande vem den där Virus är, och speciellt vem som egentligen har hans filter och skydd. Alla verkar ju ha dem.
/red. Ha! Jag såg allt att du särskrev det, din lille vätte! :e
Det är faktiskt vanligare än man tror. Det är massor av webbhotell som erbjuder både spam och virus. Jag fick reklam till jobbet för en dryg vecka sedan där en lokal firma erbjöd sig att installera "virus program" i min dator.
stoffe-2k skrev:
spam och virusfilter är väl ganska vanligt :OO
Dessvärre är spam väldigt vanligt, ja.
Gislaved skrev:
Det är faktiskt vanligare än man tror. Det är massor av webbhotell som erbjuder både spam och virus. Jag fick reklam till jobbet för en dryg vecka sedan där en lokal firma erbjöd sig att installera "virus program" i min dator.
Du slog väl till? :e
silfver skrev:
Gislaved skrev:
Du slog väl till? :e
Jag vet inte ens om det finns några virus till OS X, så det kanske till och med kan klassas som falsk marknadsföring?
Det är ju bra att de visar vilka tomtar de är genom sina bristande kunskaper i svenska. Då behöver ju inte en spekulant ödsla tid på att utvärdera om de skulle kunna vara något att ha. Ett företag som inte orkar lägga ner tid på presentationen av sig själva, är helt enkelt inte seriöst. Sedan får de säga precis vad de vill om "Bäst i test"-resultat.
Var tvungen att skriva ett inlägg om det: http://www.backendmedia.se/2005/08/12/levonline-erbjuder-spam-till-sina-kunder/
;)
Lovely spam, wonderful spam!
Undrar om de kan garantera att man får spam till alla 50 mailkontona? :e
Pace skrev:
Var tvungen att skriva ett inlägg om det: http://www.backendmedia.se/2005/08/12/levonline-erbjuder-spam-till-sina-kunder/
;)