Tror det var Okkido som hade "Think of me as Chomsky with dick jokes"... av nån anledning fick jag det citatet på hjärnan när jag höll på att sätta upp min väggmonterade dvd-hylla...
Bäst signatur?
58 svar · 3 311 visningar · startad av J.N. · sida 2 av 3
Frågan, av J.N.
HEJ! Vem har bäst signatur? Rikard ändrade sin för några veckor sedan till sponsringsinfo, gillade jag, men det har tydligen gått ut nu. :) Rikard skrev: Detta inlägg är sponsrat av Bire. <http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=471792> Guffas är skoj för oss hardcore-webbarbetare: guffa skrev: b { font-weight: normal; } <http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&p
Läs frågan i sin helhet →magnusfeldth skrev:
Tror det var Okkido som hade "Think of me as Chomsky with dick jokes"...
Nä, det var inte Okkido.
casca skrev:
magnusfeldth skrev:
Tror det var Okkido som hade "Think of me as Chomsky with dick jokes"...
Nä, det var inte Okkido.
Jag är oskyldig!
Hur många kan lista ut vad min signatur är? :)
Erik » MD5-summan för ingenting.
:)
His Divine Shadow skrev:
Vill gärna ha feedback på mitt, vet inte om det är nått vidare eller ej annars.
Ok:
His Divine Shadow skrev:
"Those who make their swords into ploughshares will plough for those who didn't"
Detta bibelcitat tolkar jag som att det ska finnas en balans mellan folk som slåss och bönder. (Bibeln predikar ju inte precis fred) Men derra cirar har övertolkats och verkar användas inom konservativa grupper för att snarare uttrycka att de som väljer att inte kriga är underlägsna de som väljer att göra det. (Direkt, eller indirekt genom att stödja en vapen- och krigsvänlig politik) Och den gruppen antar jag att du tillhör, krigs- och vapenivrare, samt att du stödjer Bush och den konservativa falangen i USA.
nitro2k01 skrev:
Detta bibelcitat tolkar jag som att det ska finnas en balans mellan folk som slåss och bönder.
Det är inte ett bibelcitat. Bibeln förespråkar att man ska smida sina svärd till plogbillar, inget annat. ;)
nitro2k01 skrev:
His Divine Shadow skrev:
Vill gärna ha feedback på mitt, vet inte om det är nått vidare eller ej annars.
Ok:
His Divine Shadow skrev:
"Those who make their swords into ploughshares will plough for those who didn't"
Detta bibelcitat tolkar jag som att det ska finnas en balans mellan folk som slåss och bönder. (Bibeln predikar ju inte precis fred) Men derra cirar har övertolkats och verkar användas inom konservativa grupper för att snarare uttrycka att de som väljer att inte kriga är underlägsna de som väljer att göra det. (Direkt, eller indirekt genom att stödja en vapen- och krigsvänlig politik) Och den gruppen antar jag att du tillhör, krigs- och vapenivrare, samt att du stödjer Bush och den konservativa falangen i USA.
Nej det reflekterar det faktum att dom starka styr över dom svaga, även i länder där dom svaga skyddas är dom svaga i deras händer oavsett. Dom i makten(politikerna) låtsas låta pålitliga och trovärdiga och att dom fötjänar att styra ditt liv. Kort & gott, lita inte på dom, ge dom inte makt, var ständigt kritisk. "From my cold, dead hands" för att citera en viss person.
Detta enkla citat innehåller pragmatism, cynicism och påpekar även vikten om individens rättigheter över kollektivets.
Väldigt många har väldigt bra signaturer. Okkido, Nicro mfl; det är ju tokbra!
Om @nders signatur är ett utdrag ur Danzig - Mother är den också grymt bra. :) Låten åtminstone.
15:09:12 jocke: np: Danzig - Mother [49%/03:24m/96Kbps]
Ekström skrev:
Om @nders är ett utdrag ur Danzig - Mother är den också väldigt bra.
Såklart att den är =)
:stefan: skrev:
Nästan lite trist att vBulletin ändrar i redan skrivna inlägg, på den gamla ubb-tiden kunde man sitta och kolla andras gamla signaturer... :)
word!
@nders skrev:
Såklart att den är =)
Hade kanske varit lite väl coolt om du kommit på exakt samma rader och bara, helt sonika, lagt in den i din signatur.
Visste iofs inte att Danzig var först att göra den. :)
UlfT's är rolig!! Men den sidan verkar nere på Uncyclopedia, tack vara Google Cache kan man läsa den iofs. Höstdikten var ju bäst, men då bör man läst det andra först.
/red: Jo... nu hittade jag dikten, trodde den också var borta först:
The autumn is here
All the leaves falls to the ground
That is stable
...
Detta gillade jag, men jag ids inte lägga det i min signatur:
"Faith is not a virtue. Faith is a way of thinking which circumvents evidence, reason, and common sense."
Vad säger ni om min?
jag gillar min, skall snart uppdatera till en ny floskel nämnd av samma tränare :)