Beviset för att det är riktigt tokvarmt är djupa, askalla Vättern som även den har kravlat sig över 20 grader... :o
26 grader i mälaren :D
8 svar · 413 visningar · startad av PeW
26 grader i mälaren :D
Beviset för att det är riktigt tokvarmt är djupa, askalla Vättern som även den har kravlat sig över 20 grader... :o
:stefan: skrev:
Haha, vadå askalla. :e Vättern går bada i varje sommar! Fast i år är det fint. Som du säger så har temperaturen nått över 20 grader och det är hur gott som helst ju!
Tja, det börjar arta sig nu. Fortsätter det så här så kanske isen lossnar i Storsjön tillslut. :e
Har nog satt personligt badrekord hittills. Alla dagar sedan i fredags har jag varit i, idag inkluderat och det förvånar mig inte ett dugg om det blir ett kvällsdopp på Ursand framåt midnatt. :D
Dryden skrev:
...och det förvånar mig inte ett dugg om det blir ett kvällsdopp på Ursand framåt midnatt. :D
befolkningen i vänersborg har låtit skriva under en namnlista vari vi kräver att du gör det med kläderna på denna gången!
TÄNK PÅ BARNEN!
;) :birp
magnusfeldth skrev:
befolkningen i vänersborg har låtit skriva under en namnlista vari vi kräver att du gör det med kläderna på denna gången!
TÄNK PÅ BARNEN!
;) :birp
Det var inte jag som bytte om inför en fullsatt strand tidigare idag, det var du. Jag bytte om lite mer exklusivt när bara du var i närheten. :P :moose
Dryden skrev:
Det var inte jag som bytte om inför en fullsatt strand tidigare idag, det var du. Jag bytte om lite mer exklusivt när bara du var i närheten. :P :moose
... i had a towel... on my head... :h
Snacka om ångest att åka till ett halvregnigt Bulgarien på onsdag >_<
Denkan skrev:
Snacka om ångest att åka till ett halvregnigt Bulgarien på onsdag >_<
He he.. ja du är nog inte ensam om att ångra resmål denna sommar! Så här härligt väder och badtemperatur är man inte bortskämd med under juli månad i detta avlånga land ;)