Du har rätt nära till affären verkar det som, men du borde nog köpt öl istället. Det är ju fredag! :)
Varsågod, hoppas det blev till belåtenhet! ;)
8 svar · 377 visningar · startad av jme
Fick just svar på min fråga. Det tog ca tre (3) minuter. Hann till affären och köpa cola emellan. :)
Vad vore jag utan wf (dvs all Ni)?
Wf är nog ett av de vänligaste forum jag stött på. Jag ogillar skarpt alla ogästvänliga RTFM svar man brukar få på andra forum. (Visst kan man hänvisa till google men...). Här hålls en vänlig ton för det mesta och enligt mitt tycke inga tecken på elitism heller. Ganska rörande att ibland kunna läsa vad folk delar med sig av sina känslor.
Internet utan wf = mostly harmless ( :e ) and unneeded.
Som i slutet av en bekant sång: "Together we stand, divided we fall".
När jag prisar wf så prisar jag givetvis er wf:are. Glöm inte det.
Du har rätt nära till affären verkar det som, men du borde nog köpt öl istället. Det är ju fredag! :)
Varsågod, hoppas det blev till belåtenhet! ;)
... Eller.. Hmm.. Whisky? Kanske längre till bolaget? Nåja..
Re: Praise the wf! Hail wf!
jme skrev:
Här hålls en vänlig ton för det mesta och enligt mitt tycke inga tecken på elitism heller.
Hmmpf. Jag vet. Jag har legat av mig.
Vilken tur att jag har min (ena) wF-tröja på mig idag då. :birp
:stefan: skrev:
Vilken tur att jag har min (ena) wF-tröja på mig idag då. :birp
Jag kör med min Tack-vare-wF-Towelday-shirt! :e
Jag har lagt wF-tröjan i bakrutan på bilen med URL:en tydligt synlig. Så ser ni en aquafärgad 9-3:a rulla omkring här i krokarna så är det troligtvis jag som är ute och njuter av sommaren. ;)
Fin som snus, äre!
Dryden skrev:
Jag har lagt wF-tröjan i bakrutan på bilen med URL:en tydligt synlig. Så ser ni en aquafärgad 9-3:a rulla omkring här i krokarna så är det troligtvis jag som är ute och njuter av sommaren. ;)
Min wF-tröja alltås! Dryden hittade sin idag efter 14 dagar! :e