Jag började dagen med att sova hemma hos flickvännen. Sen stack jag till en kompis som jobbade i en videobutik och hjälpte han stänga den (aka. äta godis och dricka läsk) sen stack vi hem till honom, fixade till oss och stack till några kompisar där det bjöds på grillspett och potatissallad. Jag drack sammanlagt 2 öl. Sen tog jag bussen in till flickvännen som jag kom hem ifrån nu. omg jag är en toffel :(
Först satt jag och fyra polare hos mina föräldrar - som var bortresta - och söp och grillade. Sen stack vi till ett tak i Gamla Stan där det var fest, och så söp vi. Sen stack vi till det avskyvärda stället Metropolis, där jag mot förmodan hade ganska kul (och söp). Sen var allting svart och så vaknade jag upp hos föräldrarna, sen städade jag och gick till ICA Maxi och köpte en presenning. Det var kul. Sen gick jag hem och borstade tänderna.
Först satt jag och fyra polare hos mina föräldrar - som var bortresta - och söp och grillade. Sen stack vi till ett tak i Gamla Stan där det var fest, och så söp vi. Sen stack vi till det avskyvärda stället Metropolis, där jag mot förmodan hade ganska kul (och söp). Sen var allting svart och så vaknade jag upp hos föräldrarna, sen städade jag och gick till ICA Maxi och köpte en presenning. Det var kul. Sen gick jag hem och borstade tänderna.
Jag är fortfarande full.
OMG, stockholmare :e
Själv firade man lugnt genom att hjälpa till på päronens kompisars femtioårskalas.
Skall dock tas igenom genom en vecka med polarna vid kusten tillsammans med ett gäng flaskor :e
Först var det självklart mat, sång och sprit. Sen var det bara allmänt umgänge och bad. Sen lyckades jag hoppa från en studsmatta rakt ner på ett staket med benet, något avvikande från det tänkta målet poolen. Och hade det inte varit för spriten hade jag nog haft mer ont än vad jag hade ;)
Nu sitter man här bakis och med grymma smärtor och hoppas att inget ska vara brutet. Jag kan stödja mig på det iaf fast gör det helst inte ;)
Sprang som en jävel med pallvis av grillkol, briketter, tändvätska och grillar. Försökte därefter förklara för ett gäng tyskar att när gallergrinden är nerdragen framför ingången så betyder det att vi håller på att stänga, inte att man ska gå in genom utgången. Sen hem och duscha, iväg till en kompis. Noterade att alla var stupfulla, agerade lite fyllechaffis och sen hem och sova. 07.30 var jag sedan tillbaka på Maxi... vilket liv man har :OO
04:10 - Klockan ringde
05:10 - Hämtade upp mlundbom.
06:00 - Statoil Varberg för en snabb frukost.
07:10 - Scandlines Hamlet från Helsingborg till Helsingör.
10:15 - Scandlines Prins Richard från Rödby till Puttgarden.
12:45 - Scandlines Prinsesse Benedicte från Puttgarden till Rödby.
16:00 - Scandlines Aurora från Helsingör till Helsingborg.
17:00 - Mat på vägkrog i höjd med Laholm.
19:00 - Ankomst Borås. Urlastning av alkohol.
19:30 - Öppna första ölen.
20:00 - Promenad hem till mlundbom för att fortsätta festa.
04:00 - Hemgång för att sova.
Åkte till ett traditionellt firande i bästa skansenstil, en bit utanför stan. Lillflickan ledsnade dock på allsången och stången efter någon timme så vi intog stranden istället. Sen blev det inte så mycket mer, fast grannen ovanför hade livat ända till morgonen... :OO
Sen var det nån bandit som roade sig med att göra inbrott i min bil under natten :( inget stulet, men låset är helt trasigt. Antagligen nån planta som försökte sno den. Varför man väljer den risigaste bilen på parkeringen är för mig en gåta...
PeW --> Beklagar verkligen det inträffade. Men det brukar vara så (har jag hört) att äldre bilar ska vara lättare att ta sig in i. Så kanske därför de valde din bil ? :)
Spango, hoppas att du inte har en förbannad huvudvärk nu bara när du börjar nyktra till.
Huvudvärk är en av de väldigt, väldigt få åkommor jag inte lider av just nu. Däremot har jag fått kämpa hårt för att inte kräkas upp t.ex. mitt bäckenben, men jag har sluppit det... än så länge.
meza:
Jo, antagligen. Fast om man går över gatan finns det en större parkering som är lite mindre upplyst och där står det ännu äldre bilar men med betydligt mindre rost än vad min har, vilka borde vara mer attraktiva även för en ren buskörningsstöld... Jaja, händelsen är ivf polisanmäld och jag ska byta lås i veckan som kommer.
En trevlig grillkväll med familjen på vår uteplats.
Dessvärre verkade det inte bättre än att vitlökssillen var dålig så jag har råkat ut för en liten matförgiftning. De senaste 24 timmarna har jag mått väldigt dåligt och knappt ens klarat av att få i mig vätska utan att få upp det igen.
271 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e