Ni vet väl att ni kan skriva
23 miles in km
eller 13250 * 30%
Förutom detta underbara med Maps.
Meningen om google
12 svar · 505 visningar · startad av cyprys
Re: Meningen om google
cyprys skrev:
Man måste ju bara tycka om deras känsla för features.
Google forever! :birp
Som alla goda "formler"(?) måste den ju provas: http://www.google.se/search?hl=sv&biw=976&q=42&btnG=Sök&meta=
Och det ser ut till att stämma :e
cyprys skrev:
Google är överlägset den bästa sökmotorn. Använder ofta också andra funktioner såsom räknaren :)
Men hallå. Var det där nödvändigt, nu vet jag ju svaret på det där (42), jag som håller på å läsa Liftarens guide till galaxen!
Danny skrev:
Men hallå. Var det där nödvändigt, nu vet jag ju svaret på det där (42), jag som håller på å läsa Liftarens guide till galaxen!
Men Danny, härta ner dig. När du har kommit in en bit till i boken så kommer du att förstå att det här inte var tillstymmelse till "spoiler". :p
Rikard skrev:
Danny skrev:
Men Danny, härta ner dig. När du har kommit in en bit till i boken så kommer du att förstå att det här inte var tillstymmelse till "spoiler". :p
Jag är lugn :) ...visste inte riktigt bara hur man skulle förmedla en känsla av lättsamhet i mitt inlägg så jag hoppade över det. Men ok, det låter bra att det inte var nåt som avslöjade frågan till det yttersta svaret :)
Djupa Tanken kommer att svara dig
Det är inte säkert att du kommer att tycka om svaret !!
Tänk på att Douglas Adams skrev den som en Radipjäs först.
Danny skrev:
Lasp skrev:
Tänk på att Douglas Adams skrev den som en Radipjäs först.
Uhh... en vadå?
Med ett o blir det radiopjäs...
cyprys skrev: