Satte en annons på blocket om en gammal trotjänare till gräsklippare för 350 riksdaler som jag ansåg den vara värd. :e Självgående manick med 5 hästar, gasreglage och allt möjligt kul.
Tror banne mig inte att jag fått så här många samtal på så kort tid. Hinner inte ens lägga på luren innan någon ny stackare ringer.
En pajas är påväg för att titta på den, men så länge den inte är såld så har jag bett ALLA, att återkomma vid 7-8 snåret. Vilket innebär att alla som ringt mig hittills, kommer ringa tillbaka till mig, kom jag på nu i skrivande stund.
Synd att man inte hade Comviq kontant, och fick bonus när folk rang opp en :e
hehe, den här kvällen har inte varit lugnt någonstans. Killen som ringde först köpte klipparen, och som jag nämnde hade jag bett alla som ringt tidigare att återkomma. Och de gjorde de flesta, så tillslut stängde jag av mobilen för att bli av med problemen.
Några minuter efter att jag sätter på luren får jag ett SMS, "ring 222 du har 9 nya meddelanden" DOH! Inte en chans att jag tänker lyssna av det där :e
Hehe, tyvvärr @nders, men skaru ha nya fönster till kåken så är det bara hojta till ;) Har en uppsättning helt oanvända 3 glas fönster från SP fönster med argongas och prylar. :e
haha, det krängde jag för 200kr, hade jag vetat att pianot gjordes strax i början av 1900 talet innan köparen sa det, hade jag krävt liite mer än 200 :e, men men jag pallade inte ha kvar det, så hon fick det för en billig slant :)
270 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e