webForumDet fria alternativet

Två frågor...

Småprat

5 svar · 1 978 visningar · startad av missModesty

Medlem sedan apr. 2005254 inlägg
Frågan#1

Det finns två frågor som jag länge försökt hitta någon som kan svara på. Kanske någon här kan hjälpa mig.

1. När jag var liten så brukade vi skratta åt en rolig historia som slutade med "hick prutt cha cha cha". Hur var historien?

2. Jag har ett vagt minne att jag sett en tv-serie/film med Ernst-Hugo Järegård där han spelade skengravid. Ingen annan kommer ihåg den. Har jag drömt eller har han spelat skengravid?

Medlem sedan juli 20044 453 inlägg

2. Det är inte Greger i killinggängets Nilecity där Robert Gustavsson spelar gravid du menar? Robert gör ju även bra imitationer av Ernst-Hugo i bl.a. Killinggängets I manegen med Glenn killing. Ok, det var nog ganska långsökt :P

Det var ErnstHugo. Som jag kommer ihåg det så sprang han runt, endast iklädd en sjukhusrock, med magen i vädret.

Medlem sedan juli 20044 453 inlägg

Riket utspelar sig väl i sån miljö?

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

1, det handlar om en råtta som åt upp olika saker i ett hus nämligen whiskey, lavemangschoklad och en cha-cha-skiva... när de boende sedan hittar råttan gör han de lätena. "hick prutt cha cha cha"

Äääntligen fick jag svaret på den roliga historien. Nu minns jag den :D

Riket kom långt senare än den tv-serien/filmen jag såg. Så mysteriet med Ernst-Hugo är fortfarande olöst.

294 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
159 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
158 ms — ändringar (db)