webForumDet fria alternativet

webForums ande

Småprat

59 svar · 2 276 visningar · startad av LeonL · sida 3 av 3

Frågan, av LeonL

Nu har Anden fått en grafisk profil. I och med att man stormades med både god och negativ kritik i fel tråd fortsätter vi diskussionen här. ;) Så, tala ut bara!

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

jarvklo skrev:

Tengblad - Ja jag är seriös. 100% seriös. Och om det får dig att tappa allt förtroende för mig så må det vara hänt - det är inget jag kan påverka. ;)

Borde du inte säga samma sak till dig själv då?

Medlem sedan feb. 20002 218 inlägg

JAG ÄR SÅ J-A FÖRBANNAD!

HUR I H-E TÄNKTE NI?

Kan börja med bilden. SKAN-FUCKING-DAL. Får vertikal scroll när jag surfar i 800x600.
Jag har sedan jag registrerade mig på wF surfat i den upplösningen.... nu vill ni tvinga mig att byta och förstöra MIN wF-känsla??? Visa lite respekt! Har varit medlem här sen 2000 - ingen färsking som Er alltså!!!
Dessutom. Filstorlek på 40 kb - FÖR DEN BILDEN? Herregud... amatörer. Ni kan avgå allihopa. Vi behöver lite mer kompetent folk här.

Apropå kompetent folk, är det här förenade analfapetklubben eller? Gör denna jämförelse själva:

title-taggen skrev:

Vad wF vet om Freestyler

sidrubriken skrev:

Detta vet webForums ande om Freestyler...

Okonsekvent språkbruk, någon? Sa jag avgå? Jag sa avgå.

Fy bubblan säger jag bara! Trodde wF var ett forum för mig. Snick-snack. Typiskt staff säger jag bara. TYPISKT STAFF! Så jobbar dom!

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Jag skriver detta mest för att tråden fortfarande ligger i Caféet

magnusfeldth skrev:

Även om det finns större utrymme i Caféet för trams så betyder det inte att webForums övriga regler om trivsel och annat gäller.

Tycker inte du också att din mening där är lite felformulerad? :P :birp

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Freestyler skrev:

JAG ÄR SÅ J-A FÖRBANNAD!

HUR I H-E TÄNKTE NI?

Kan börja med bilden. SKAN-FUCKING-DAL. Får vertikal scroll när jag surfar i 800x600.
Jag har sedan jag registrerade mig på wF surfat i den upplösningen.... nu vill ni tvinga mig att byta och förstöra MIN wF-känsla??? Visa lite respekt! Har varit medlem här sen 2000 - ingen färsking som Er alltså!!!
Dessutom. Filstorlek på 40 kb - FÖR DEN BILDEN? Herregud... amatörer. Ni kan avgå allihopa. Vi behöver lite mer kompetent folk här.

Apropå kompetent folk, är det här förenade analfapetklubben eller? Gör denna jämförelse själva:

title-taggen skrev:

Vad wF vet om Freestyler

sidrubriken skrev:

Detta vet webForums ande om Freestyler...

Okonsekvent språkbruk, någon? Sa jag avgå? Jag sa avgå.

Fy bubblan säger jag bara! Trodde wF var ett forum för mig. Snick-snack. Typiskt staff säger jag bara. TYPISKT STAFF! Så jobbar dom!

Ursäkta, men ... AHAHAHAHAHAAHAHAH, det är en jävla bild. LMAO. Fast du drev antagligen.

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Freestyler skrev:

... Okonsekvent språkbruk, någon? ...

Är det med flit du inte skriver inkonsekvent, som det heter?

nitro2k01 skrev:

Jaja... tramsa bort mitt svar. Så jobbar ni. Typiskt staff. T-Y-P-I-S-K-T.

Freestyler skrev:

nitro2k01 skrev:

Jaja... tramsa bort mitt svar. Så jobbar ni. Typiskt staff. T-Y-P-I-S-K-T.

Inte alls trams! Det var en rak och seriös fråga. För övrigt har jag inget tt göra med den nytillsatta anden. (Detta är mitt förslag)

nitro2k01 skrev:

Inte alls trams! Det var en rak och seriös fråga. För övrigt har jag inget tt göra med den nytillsatta anden. (Detta är mitt förslag)

För bred för 800x600.
90 kb (foto i GIF-format!).

Bra jobbat. Lyssnat på kritiken ser jag.

TYPISKT..... staff.

Freestyler skrev:

nitro2k01 skrev:

För bred för 800x600.

TYPISKT..... staff.

plz din tiffb00n stfu

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Jag tycker designen till wF-anded är bra.

Ganska oseriös, men anden är i sig ganska oseriös.

Att känna sig diskriminerad för att man får sidscroll på den sidan känns lite överdrivet. Kan man inte leva med sidscrollen så behöver man väl inte besöka wF-anden. Ingen viktig funktion...

Freestyler skrev:

För bred för 800x600.

Bilden är 465 pixlar bred och borde med näppe rymmas tom i upplösningen 640*480. Så vad babblar du om? Däremot är detta bara ett utkast, eftersom jag inte orkade finkoda, så är det ett foto i en gif, ja! I den färdiga varianten (Om denna får bli ande) så kommer det istället vara en jpg för fotot och en 4-färgers gif för bubblan, i varsitt lager.

Freestyler skrev:

:OO

Freestyler skrev:

TYPISKT..... staff.

Precis VAD är det som är typiskt? Kan du definiera?

Medlem sedan dec. 19998 277 inlägg

Staffs framtidsvision:

§1. Införa ett illrosa tema som gärna bryter av med klarröda linjer.

§2. I och med att man godkänner villkoren för att bli medlem så accepterar man även att få ett paket för 695,- +frakt, med skyddutrustning för att inte få bestående men av design och dess färgschema.

§3. Väljer man att inte enligt staffs begäran skriva med neongrön text så kastas man ut direkt. Skulle man däremot tramsa runt ang. webForums framtida utveckling så blir man mer än välkommen som staff-lekledare.

Medlem sedan juli 20013 378 inlägg

Ärligt talat Tengil - Har inte hela den här soppan lärt dig att vi tar alla förslag seriöst :L

Även detta?

wf-eller.jpg
Medlem sedan nov. 2004302 inlägg

Erik Juhlin skrev:

Jag tycker designen till wF-anded är bra.

Ganska oseriös, men anden är i sig ganska oseriös.

Att känna sig diskriminerad för att man får sidscroll på den sidan känns lite överdrivet. Kan man inte leva med sidscrollen så behöver man väl inte besöka wF-anden. Ingen viktig funktion...

kul att någon gillar den :)

Till er som skriker er hesa på wf:s ledning och verkar hamna i något slags nervöst kris-tillstånd som man annars hittar vid katastrofer i u-länder (på grund utan en simpel jpg-bild):

Borde ni inte istället vara tacksamma för att de lägger ner så pass mycket arbete utan ersättning på vår diskussionsplats?

Medlem sedan apr. 20007 588 inlägg

Herregud vilken märklig diskussion. Hur kan ni bli så upprörda över Tympanons skojbild? Som jag har uppfattat det så slängde Tympanon upp den som ett skämt och jarvklo använde den i brist på andra förslag, också som ett skämt.

Jag tycker bilden är kul, men visst fan är den ful, men det är ju det som är meningen. Hur orkar ni få panikångest över en sån grej? Ta ett djupt andetag och sluta ta allt på för stort allvar, det handlar om en plojbild till en plojfunktion, inte EUs nya konstitution för fan!

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Thumbs up pepper! Har ni inte meningsfullare saker att göra än att dryga i ett forum ang. en tråd som inte spelar in på att exempelvis afrikanska barn svälter, grow up. Allt är inte på liv och död, jag ligger inte sömnlös om wfanden är en sko, en biltuta eller en växt. Skål!

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med bassebhu alternativt forumledare@webforum.nu.

bassebhu
Moderator, webForum

Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med bassebhu alternativt forumledare@webforum.nu.

bassebhu
Moderator, webForum

Medlem sedan nov. 2004302 inlägg

bassebhu
Moderator, webForum

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
120 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)