webForumDet fria alternativet

Vad gör ni denna fredagskväll?

Småprat

45 svar · 946 visningar · startad av bewern

Medlem sedan juni 20023 097 inlägg
Frågan#1

En annan sitter och glor på spagettiwestern med Clintan, dricker läsk och äter godis.

Just nu är det "För en handfull dollar", och jag tror jag ska fortsätta med "Häng dom högt". Möjligt avslutar jag kvällen med "Kelly´s hjältar".

Vad tänker ni göra då? Ja ni studenter ska väl festa förstår jag, men alla ni andra?

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Klockan 20:00 börjar Mythbusters på Discovery. Efter jag har sett det så kommer jag fortsätta dega framför teven. :e Orkar inte ge mig ut i kväll...

Medlem sedan aug. 20023 005 inlägg

Det väger mellan ett Stallone all-night marathon (däribland Rocky- samt Rambo-filmerna ) och skriva analys på Dostojevskijs Brott och straff.

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Spränga en bomb på Läskiga stället snart.

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Sitter och känner på en utåtstående blodådra på min arm, medan jag tar mig en bira. Ska väl träffa nån polare, om jag pallar, eller om de gör. :e

Medlem sedan dec. 20021 804 inlägg

Väntar besök av en god vän.
Lite bira å lite film alt. lite bira och tonvis med skitsnack.

:birp

Medlem sedan nov. 20022 355 inlägg

Allmänt tv-zappande med lite bira och whisky. Beräknar med att jag somnar i soffan innan 22.
r: eller så blir det ett jäkla spamande i diverse öl, whisky och sprit-trådar :birp

Medlem sedan jan. 20023 554 inlägg

Tränar med Hoyles kortpelsprogram inför helgens turnering i Canasta och Gin Rummy :)

Medlem sedan nov. 2004302 inlägg

Mja, jag ska monterna ett 8-mans tält samt en stutsmatta med 4 meter diameter.

Eller, det kanske kan vänta tills imorgon.

Medlem sedan dec. 2004450 inlägg

Jag har kollat på "Oss torpeder emellan 2" den var kul.. Annars har jag druckit pepsi och tagit det lugnt :) Ska försöka hitta någon bra film till och kolla på...

Trevlig helg på er!

Medlem sedan juli 20044 453 inlägg

Har jobbat fram till nu och ska precis börja se Sveriges värsta bilförare. Sen blir det lite jobb till efter det.

Medlem sedan feb. 20041 816 inlägg

Ena polarens polares [bekanta till mig vill säga] band har spelning ikväll så jag skall fara dit som man säger på norrländska... :bire

Sitter hemma och värmer lite och lyssnar på bra musik tills det är dags att bege sig. :bire

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Väntar på en polare som jag ska spöa upp och jag tänkte avnjuta en smirre ice i samma veva. Framåt halvtolv tänkte jag knalla bort till Rådhuset och kika på presidenttalet till studenterna. Fest blir det nog ingen ikväll, det tar jag igen i morgon istället. ;)

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

Dryden skrev:

... och jag tänkte avnjuta en smirre ice i samma veva.

Asså, han jobbar hårt på att leva upp till detta alltså... http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=126466&forumid=102 ;)

Medlem sedan dec. 19992 615 inlägg

Jag är strandsatt på landet med två katter i ett jättestort hus. dvs jag är kattvakt hemma hos syster så det blir TV för hela slanten eller någon DVD. Det är ganska fränt att surfa trådlöst med bärbar i soffan ;) Öl glömde jag köpa eftersom jag tog en omväg "hem" pga skolavslutning (läs trafikkaos).

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Äter god mat, Hälleflundra, Tar en flaska vitt till det

Tar lite snacks just nu och en god konjak,
Slötittar på TV Trams kryss eller vad det heter.
Skickar ett mail med följande sql sats:
select custid, count(oid) as Antalkontrakt from contr_objt inner join contr_base on contr_base.contrid=contr_objt.contrid where ptype='NK' group by custid order by 2 desc
Annars inget viktigt.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

magnusfeldth skrev:

Dryden skrev:

... och jag tänkte avnjuta en smirre ice i samma veva.

Asså, han jobbar hårt på att leva upp till detta alltså... http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=126466&forumid=102 ;)

Vill du hångla lite? :f

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Har vart hos tandläkaren, fikat, ätit på wrapphouse, druckit en corona med lime nu ska jag som Mc Fetto säger, löka

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg

Supa! Festa! Fira! ;)

Medlem sedan dec. 19992 615 inlägg

Jag vill hångla.... ge mig adressen och eventuell portkod så knackar jag på dörren om ~20 minuter :)

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)