Allmänt tv-zappande med lite bira och whisky. Beräknar med att jag somnar i soffan innan 22.
r: eller så blir det ett jäkla spamande i diverse öl, whisky och sprit-trådar :birp
Jag har kollat på "Oss torpeder emellan 2" den var kul.. Annars har jag druckit pepsi och tagit det lugnt :) Ska försöka hitta någon bra film till och kolla på...
Väntar på en polare som jag ska spöa upp och jag tänkte avnjuta en smirre ice i samma veva. Framåt halvtolv tänkte jag knalla bort till Rådhuset och kika på presidenttalet till studenterna. Fest blir det nog ingen ikväll, det tar jag igen i morgon istället. ;)
Jag är strandsatt på landet med två katter i ett jättestort hus. dvs jag är kattvakt hemma hos syster så det blir TV för hela slanten eller någon DVD. Det är ganska fränt att surfa trådlöst med bärbar i soffan ;) Öl glömde jag köpa eftersom jag tog en omväg "hem" pga skolavslutning (läs trafikkaos).
Äter god mat, Hälleflundra, Tar en flaska vitt till det
Tar lite snacks just nu och en god konjak,
Slötittar på TV Trams kryss eller vad det heter.
Skickar ett mail med följande sql sats:
select custid, count(oid) as Antalkontrakt from contr_objt inner join contr_base on contr_base.contrid=contr_objt.contrid where ptype='NK' group by custid order by 2 desc
Annars inget viktigt.