webForumDet fria alternativet

Carl Serung!

Småprat

7 svar · 2 002 visningar · startad av M.Cheraghi

Medlem sedan juli 20015 107 inlägg
Frågan#1

... Vilken hal rackare det är :e Såg just något program på TV "Porrkungar" eller vad det nu hette. Grabben var mer eller mindre PIMP och har argument som håller.

Jag stöder dock inte honom, delar inte samma moraliska åsikter, men han var en PIMP och det är faktum.

Denna tråd är en meningslös tråd om porrkungen Carl Serung.

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Porr for ze w1n!

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Han kunde iaf som sagt försvara sig själv med rimliga argument och jämförelser. Riktig lirare! :/

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Carl Serungs liv var ju inte ens intressant på den tiden då det var aktuellt med hans äventyr..

Medlem sedan maj 2000252 inlägg

Var det inte den fan som pissade på nån stackars tjej i TV för nåt år sen? (rätta mig gärna om jag har fel)

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Karlsson skrev:

Var det inte den fan som pissade på nån stackars tjej i TV för nåt år sen? (rätta mig gärna om jag har fel)

Jo, det togs upp i intervjun inatt. Han bajsade dessutom på bröstet på en tjej vilket man fick se.

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

caze skrev:

Karlsson skrev:

Jo, det togs upp i intervjun inatt. Han bajsade dessutom på bröstet på en tjej vilket man fick se.

Det roliga i sånna här sammanhang är ju inte att en person, Carl Serung i detta fall, pissar & skiter på en tjej.. Det roliga är ju att det i en sådan persons närhet finns så äckliga & trasiga tjejer som vill att han ska skita på dom.

För ingen tror väl att det handlar om att Herr Serung skulle tvinga en söt & oskyldig civilekonom att ta emot hans bajs på bröstkorgen?

Att folk pissar & skiter på varandra som sexuell stimulans är naturligtvis mycket udda & förbannat äckligt, men låt dem gör det.. Så länge ingen bajsar på mig är det ok!

Serung betalade säkert kvinnan för att ställa upp, eller så ville hon det.. Enkelt!

Medlem sedan maj 2000252 inlägg

Jag kan inte riktigt förlika mig med att kalla en kille som skiter och pissar på tjejer för en "riktig lirare..."

273 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
130 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
140 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)