Ja, det är bara stockholmare som är så jävla usla.
Stockholmare är bra på att köra bil...
50 svar · 1 549 visningar · startad av obelix
@nders skrev:
caze skrev:
Sådant kan absolut inte drabba vem som helst!
Nä, verkligen inte. Bara stockholmare!
Ja visst! Bara bara stockholmare! :L
Snarare Aftonhäxan som slår nya rekord
Artikel:
Smedjegatan är nämligen en gång- och cykelväg.
Där är det inte ens tillåtet för taxi-bilar att köra.
Rubrik:
Ville ta taxikort - körde mot enkelriktat
Öh, var står det att det är enkelriktat? :q :bla
:stefan: skrev:
Snarare Aftonhäxan som slår nya rekord
Artikel:
Smedjegatan är nämligen en gång- och cykelväg.
Där är det inte ens tillåtet för taxi-bilar att köra.Rubrik:
Ville ta taxikort - körde mot enkelriktatÖh, var står det att det är enkelriktat? :q :bla
Du din stockholmsälskare. :bla §jr :L
Det var väl en stockholmare som skrev artikeln.
Bilar får inte köras på smedjegatan.
Om ni vi stockholmare skulle vara så dåliga bilförare, varför e det då inte massa stockhomare i Tv3:s serie "Sveriges sämsta bilförare", vad jag vet så finns det ingen stockholmare i programet och har heller aldrig funnits...
Sen skulle jag nog tipa på att vi stockhomare e några av sverige bästa bilförare (Sen finns det såklart vissa undantag).
Te.x Ta ner några norrläningar och låt dom köra i Stockhomstrafiken så får vi se hur bra det går för dom, Sen så kan vi ju låta några Stockhomare köra på Norrläningarnas vägar, Och eftersom det bara e massa smågrusvägar som det knappt åker några bilar på så ska det ju inte vara några problem, och sen kan vi ju se vilka bilförare som klarade sig bäst i trafiken...
Esen skrev:
Om ni vi stockholmare skulle vara så dåliga bilförare, varför e det då inte massa stockhomare i Tv3:s serie "Sveriges sämsta bilförare", vad jag vet så finns det ingen stockholmare i programet och har heller aldrig funnits...
Sen skulle jag nog tipa på att vi stockhomare e några av sverige bästa bilförare (Sen finns det såklart vissa undantag).
Te.x Ta ner några norrläningar och låt dom köra i Stockhomstrafiken så får vi se hur bra det går för dom, Sen så kan vi ju låta några Stockhomare köra på Norrläningarnas vägar, Och eftersom det bara e massa smågrusvägar som det knappt åker några bilar på så ska det ju inte vara några problem, och sen kan vi ju se vilka bilförare som klarade sig bäst i trafiken...
Urvalet var så stort att dom inte kunde välja. §e
*hmm hade @nders körkort än?* §e
:moose
Esen skrev:
Ursäkta, men jag måste bara fråga: Är du seriös?
altack skrev:
Esen skrev:
Ursäkta, men jag måste bara fråga: Är du seriös?
Helt seriös när det gäller vilka som skulle klara sig bäst i trafiken (Alltså stockholmarna), Men ínte helt seriös när det gller hur vägarna i norrland ser ut, Eftersom jag vet att dom har asfalt där med och att det finns medelstora vägar där osv. osv...
Esen skrev:
..., Eftersom jag vet att dom har asfalt där med och att det finns medelstora vägar där osv. osv...
No shit!! :P :birp
Måste ju få det bekräftat... Jodå, efter en snabbkik ut på gatan så tro på fan - det är asfalt!! :D
Om vi nu ska vara seriösa så går det troligtvis inte att utskila goda bilförare och bra bilförare utifrån var de bor. Och om man gör det så kan man ju, om stockholmare nu anses vara de bättre, hävda att många av de som bor i vår huvudstad faktiskt är inflyttade från andra delar av landet, och tvärtom.
Esen skrev:
Men ínte helt seriös när det gller hur vägarna i norrland ser ut, Eftersom jag vet att dom har asfalt där med och att det finns medelstora vägar där osv. osv...
Ja, Norrland tar ju trots allt upp mer än halva Sverige, att köra omkring på ringliga grusvägar mitt ute i ingenstans medan samer stirrar misstänksamt på bilen och klappar en ren i midnattsolen vore lite opraktiskt, särskilt vid trakterna runt Gävle, Sundsvall och Umeå som alla förmodligen är bland Sveriges 20 största städer. :p
Hehe, måste ju bara säga att det är jävligt roligt när släktingar och kompisar som inte är från stockholm kommer hit och ska köra bil. Utifrån egna erfarenheter - stockholmare är bättre ;)
Klarar man av att köra i stockholm så klarar man att köra i resten av landet, att man inte hittar är en annan femma.