webForumDet fria alternativet

Hittade en skum sida, kolla!

Småprat

25 svar · 1 381 visningar · startad av meza

Medlem sedan dec. 2004450 inlägg
Frågan#1

Jag vet inte, men såg en länk från en sida som hade Google annonser. Här är länken:

http://www.evalutavinster.se/google1/

Man slutas aldrig att förvånas. Jag köper det då inte, gör ni?

Medlem sedan maj 200562 inlägg

Nej jag tror inte jag köper det där.

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

Verkligen inte! Frågan är vad det är! :e

Medlem sedan juli 20044 453 inlägg

bara att signa upp med en temp-adress :)

Medlem sedan nov. 2004302 inlägg

Om nu informationen är gratis att få, varför kan dom inte spalta upp den direkt på deras hemsida då? Ja menar, varför gå ombägen via att du måste ge din emailadress o få den på det sättet? Jag förstår inte....

:D:D:D

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

De vill väl sälja mailadresserna vidare till spammare?

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

UlfT skrev:

De vill väl sälja mailadresserna vidare till spammare?

Jo, antagligen... :x

Medlem sedan apr. 20032 072 inlägg

Hur kan deras produkt vara så efterfrågad om 99,99% av surfarna inte vet vad det handlar om? :q

Coccozz skrev:

Hur kan deras produkt vara så efterfrågad om 99,99% av surfarna inte vet vad det handlar om? :q

Vad jag kan se, påstår de ingenting om att vad det nu är, skulle vara efterfrågat. "Produkt", skriver du. Det gör inte de. De kanske inte har någon produkt? I vart fall brukar man inte avslöja affärsidén om man är seriöst oseriös. ;)

Medlem sedan juli 200412 913 inlägg

det bara luktar båg om hela sidan...

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg

Typ exakt samma som http://comeworkwith.us/ som jag hittade när jag googlade på "tjäna pengar" tidigare idag.. :)

Medlem sedan aug. 20002 272 inlägg

haha, vad är det för idi*ter (ursäkta mig) som köper en sånhär idé?
Fråga vilken framgångsrik snubbe som helst som verkligen arbetat sig till en förmögenhet vad han anser om följande citat:

-> Arbeta 10-20 minuter per dag

Där spricker hela grejjen...man KAN INTE bli rik utan att jobba hårt! Om man inte vinner på lotto/ärver pengar.

Så det är helt klart något "fuffens" med hela grejjen!

Medlem sedan mars 20001 858 inlägg

När man fyllt i förnamn och mailadress kommer man till en sida där man ombeds att skriva sitt förnamn och sitt efternamn för att få en personlig presentation av konceptet. Fyller man i det möts man av "Internal Server Error".

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Hej

Tack för ditt visade intresse gällande det jag kallar för "den perfekta affärsverksamheten". Med all fakta på bordet så förstår du säkert varför...

Om du har fyllt i rätt uppgifter på det lilla formulär som vi har på vår hemsida http://www.evalutavinster.se så ska du direkt ha hamnat på informationen som beskriver detta affärskoncept i detalj för dig.

Jag vet att det är en del information att läsa igenom på den sidan, men jag vill ge dig en så fullständig information som det bara går om denna helt fantastiska möjlighet!

Det här är precis vad jag vet många söker efter idag!
En seriös affärsverksamhet där du inte är beroende av hur många kunder du får in och hur bra du är på att marknadsföra ditt affärskoncept.

Du kan med ett väldigt litet startkapital bygga upp en inkomst som snart överstiger din nuvarande månadslön.
Men då denna verksamhet endast kräver cirka 10-20 minuter av din tid så kan du parallellt arbeta med andra projekt om du vill och på så sätt tjäna ännu mera pengar.
Det går exempelvis utmärkt att kombinera denna verksamhet med ett annat heltidsjobb som du redan har.

Kom ihåg att du är GARANTERAD om att du kommer tjäna pengar med detta affärskoncept, du har alltså absolut inget att förlora.
Alla som arbetar inom denna bransch tjänar pengar!

Ha en riktigt bra dag och lycka till hur du än gör!

Mikael Eriksson
https://www.evalutavinster.se
https://www.inzideinfo.com

Hehe :) Jaa den sidan som en annan person skrev i denna tråd, när man klickat sig fram en bit så skriver de att de omsätter 19 miljarder per år !! :P Kan de inte vara realistiska?! Hur dumma tror de att folk är??!

Liksom det är ju samma som när Annuntia kom för några år sedan då skulle man få över hundra kronor i timmen för att sitta och kolla på reklam, om det verkligen skulle fungera, varför jobbar folk i industrier och annat förvärvsarbete?? ;)

Hej igen Nisse,

Nisse hoppas att du fick mitt förra brev och att du nu fått tillräckligt med tid på dig att studera all information som finns på vår sida www.evalutavinster.se.

Du måste hålla med om det här är intressant!!!

- En inkomstkälla som enbart kräver 10-20 minuter av din dag men som kan ge dig inkomster inom bara några månader som överträffar dina nuvarande inkomster.

Faktum är att de enda personer som jag kan förstå att de INTE är intresserade är enligt mig följande personer;

- De som har en extremt dålig ekonomi

- De som inte alls förstår engelska

- De som inte har tillgång till en dator och internet

- De som inte har tiden att satsa 10-20 minuter per dag

- De som inte förstått den information som finns ute på vår sida

- De som bara är rent slöa, de orkar inte läsa vår information och de orkar inte lära sig något nytt

- De som inte längre tror på något överhuvudtaget…

Nisse faller du in i någon av dessa kategorier eller har du redan bestämt dig för att göra slag i saken och ta vara på denna fantastiska möjlighet som det här med e-valutaväxlingsaffärer ger dig?

Du kommer aldrig få en bättre möjlighet till en stadig inkomst via nätet än så här…
Du har till och med en 6 månaders garanti på att du kommer att kunna tjäna pengar på dina e-valutaväxlingsaffärer.
Din verksamhet kommer att kunna vara lönsam redan den första månaden som aktiv inom dessa affärer.

Med vänliga hälsningar,

Mikael Eriksson
https://www.inzideinfo.com

P.S. Om du har några frågor kring dessa affärer så hör av dig till mig så ska jag göra så gott jag kan för att svara dig, mikael@theinziders.com

Nicro, menade de att det sista brevet skulle informera dig om vad det handlade om? Eller kommer de skicka mer material till dig?

Jag har bara fått den informateionen som jag citerat här. Jag skall se om jag kan fiska lite mer :)

Vore intressant att se vad du får fram, säga vad man vill men de verkar ju en aning skumma ;-)

Jag mailade och bad om lite mer information..

Hej Nisse,

Intresset har varit enormt gällande vårt helt ny utbildningspaket som lär dig allt om hur du också blir framgångsrik på nätet med hjälp av e-valutaväxlingar.
Inget konstigt alls att intresset blev så stort...

Det här är helt unikt och helt enkelt så oerhört bra!
Jag fick idag ett mejl ifrån Warren Barnes som är vår amerikanska samarbetspartner gällande den här utbildningsprodukten och har du tidigare tvivlat på om det här verkligen är så bra som det beskrivs så bör du läsa hans brev i slutet av detta mejl.
Du kommer att kunna ha direktkontakt med Warren efter att du fått vårt kursmaterial, Warren kan hjälpa dig att bli framgångsrik inom dessa affärer.

Warren själv satsade ifrån början $500 som nu är värt över $34,000.
Det är nästan en kvarts miljon i ren vinst på 6 månader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så mitt råd till dig är att läs brevet ifrån Warren!

Det har självklart varit en hel del frågor och vi har verkligen försökt svara på allt och alla...
Vi har nu börjat med att skicka ut vårt utbildningspaket denna vecka och så fort de nya CD-skivorna som ingår i denna kurs kommer in på lager igen så kommer alla som beställt och betalt få sin kurs levererad.
Vi räknar med att få ut alla färdiga order under vecka 22.

Kursmaterialet eValuta Vinster är inte bara ett rent informationsmaterial om hur du kommer igång med dessa affärer, vi erbjuder dig så mycket mer, det är viktigt att du förstår!

Det här ingår idag i vårt kompletta utbildningspaket om e-valutaväxlingar:

En svensk manual med steg-för-steg information om hur du kommer igång med dina affärer.

3st CD-skivor med videoinstruktioner, se och lyssna på hur du gör - enkelt!

Vi har också anlitat expertis på de här affärerna som hjälper dig att komma igång.
Du får obegränsat med support och hjälp löpande direkt ifrån experter här i Sverige och via Warren Barnes i USA.

Du får tillgång till Warrens medlemssidor, hans nyhetsbrev med de senaste uppdateringarna.

Du får tillgång till ett svenskt forum och medlemssidor på svenska.

Fria uppdateringar ingår.

Bonusmaterialet gäller fram till den 3;e juni
Som du säkert sätt på vår hemsida så erbjuder vi alla som köper vår kurs under introduktionsperioden massor av fina bonusprodukter, bland annat vistelse på lyxhotell någonstans i Europa för 2 personer (3 nätter), en lyxkryssning och även möjligheten att kunna sälja denna kurs till riktigt bra förtjänster om man vill...

Efter den 3;e juni så kommer vi ta bort några av dessa bonusprodukter ifrån vårt erbjudande.
Så var smart beställ din kurs redan idag och var försäkrad om att du får med alla bonusprodukter som vi erbjuder just nu.
Du kan alltså lära dig allt om en mycket lönsam affärsverksamhet som kan skötas hemifrån och samtidigt få ta del av vårt "upplevelsepaket" utan någon extrakostnad!
Gör någon glad och bjud din man-pojkvän/fru-flickvän på en lyxweekend i exempelvis Spanien, Portugal, Frankrike, Italien... Det finns massor av fina hotell att välja mellan!

Ett mejl skrivet 2005-05-27 ifrån Warren Barnes om evalutaväxlingsaffärer och den kurs som vi säljer:

I've got to tell you that the business of e-currency exchanging has been exactly they type of business I'd been looking for since I sold my McDonald's Restaurant several years ago. It certainly has the income potential that I grew accustomed to, but more importantly, it gives me the freedom to spend time on the things I enjoy - like being with my family.
Once you learn how the business runs, it is really quite easy to operate - right from the comfort of your home. I've always worked for myself and wasn't about to change that, so when I found this business and found the kind of money that I could make, I knew it was for me. No need to work at this for hours on end every day - you can do this in as little as 20 minutes a day if you wish.

The income potential is incredible. I've gone from a $500 total investment 6 months ago to a portfolio value of over $34,000 today. The course from me and InzideInfo teaches you exactly how this can be accomplished. I don't have any special inside knowledge or special connections to be able to do this - anyone can do it.
You can start with as little as $25 on the passive side of the business.

The future of this business is very bright. As e-commerce continues to grow by leaps and bounds, so does the use of e-currency. Those of us involved inthe business of e-currency exchangers stand to profit greatly from this as we get paid for completing exchanges. So, the more people using e-currency,the better it is for us! There was a release of a new "system" in the network that we use recently. This new system makes increases the earning potential of this business greatly because we now have the opportunity to compound our money on the passive side of the business on a DAILY basis.

I can't begin to tell you how excited I am about the future of this business and the long term income that I will be earning from my activities within this business. I couldn_t be happier with this business. Not only am I able to make a very nice income from this, but I can do it from my home and I know have plenty of free time.

Sincerely,
Warren Barnes

För dig som redan beställt denna kurs - GRATTIS!
Leveranserna kommer att vara i full gång igen under nästa vecka.

För dig som inte redan har beställt denna kurs...
Förutsättningarna kan ju helt enkelt inte bli bättre än så här... så är det bara.
Jag tackar dig hur som helst för visat intresse och önskar dig all lycka i framtiden.

Ha en bra dag,

Mikael Eriksson

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)