Vart sitter du?
hehehe §e
Tips: Jag skriver på tangentbordet med hjälp av en penna i munnen eftersom jag är uppklädd i en krama-dig-själv-tröja av senaste snittet...
98 svar · 4 646 visningar · startad av M.Cheraghi · sida 4 av 5
Ja, som topic lyder, hur ser ni ut? Vissa har bild på sig själva i avataren, dock oftast en väldigt liten och ibland modifierad med färger etc. Andra har man träffat IRL, dock kvarstår majoriteten av wF'are som man inte vet hur dom ser ut. Vet att det finns ett Galleri, men detta galleri är såpass gammalt och ouppdaterat att folk hunnit bli skrynkliga. Jag sätter upp några riktlinjer: 1\. Bilde
Läs frågan i sin helhet →Vart sitter du?
hehehe §e
Tips: Jag skriver på tangentbordet med hjälp av en penna i munnen eftersom jag är uppklädd i en krama-dig-själv-tröja av senaste snittet...
Okkido skrev:
Jag frågar mig själv om det går att se så sträng, strikt och hård när man spelar kubb? :D
Det går, kan jag meddela!
Bild tagen i måndags.
Nån designer har fibblat lite med den dock...
Bire skrev:
Ok, jag ger er: Alligator-Bire
Varför tejpade de över munnen på alligatorn men inte på bire?
magnusfeldth skrev:
Bire skrev:
Ok, jag ger er: Alligator-Bire
Varför tejpade de över munnen på alligatorn men inte på bire?
Amerikanskt säkerhetstänkande.. Inte alltid logiskt, jag vet.
Gislaved skrev:
Nu får ni skärpa er, ni ser ju inte ut alls som ni ska.
Vadå, hur borde jag se ut?
Javisst, jag förstod det ändå inte så :p
Hmm, blev visst lite fel här :r
@nders skrev:
Okkido skrev:
Jag frågar mig själv om det går att se så sträng, strikt och hård när man spelar kubb? :D
Det går, kan jag meddela!
Okkido skrev:
Theon skrev:
Jag ska se ut exakt som jag borde ha sett ut i min bästa tid vilket är just nu.
När man är lekledare gäller det att hålla strama tyglar från början och successivt öka kontrollen. Annars blir det lätt för kul ;)
Du och jag har väl bara lekt brännboll tillsammans @nders, men där var du en mästare i såväl slag som lyra :birp
Jag är ju vanligen den som håller i kameran, men här är ett av undantagen. Som synes funkar wF-tröjor även för tupplurar. ;)
vilka lurviga öron du har.... §e
Theon skrev:
Du och jag har väl bara lekt brännboll tillsammans @nders, men där var du en mästare i såväl slag som lyra :birp
Nä, inte bara. Krocket spelades väl vid Kaknäs förra året, eller var det öl i min saft?
Erik Juhlin skrev:
Nån designer har fibblat lite med den dock...
Jag tycker att någon designer ska fibbla lite till med dig Cider-Julle. Till dess du inser att du ska åka ner till Malmö och svinga bägare (oavsett alkoholhaltigt innehåll).
@nders skrev:
Theon skrev:
Nä, inte bara. Krocket spelades väl vid Kaknäs förra året, eller var det öl i min saft?
Vid min respektabla ålder har man rätt till en smula glömska genererad av senilitetens vänliga dimbildning :e
Vid din ålder? Kommer du ihåg hur gammal du är?
Nu känner jag igen dig.
Bägarsving för ca. 1 år sedan. Numera har jag lite mer skägg, men annars är det inte så stor skillnad.