Jag vill också till Skottland! Det är ett väldigt fint land! :)
Jaha, då var man hemkommen från en biltur till skottland.
Vänsterkörningen var lättare än jag hade trott, skyltningen var det värre med. De skyltar värre än sverige.
Dock måste jag erkänna att min engelska har blivit mycket mycket sämre än 97 då jag åkte på språkresa. Den var inte nå vidare då men nu var den ännu sämre.
Satt och diskuterade med ett par hålländare samt personalen på hotellet/matsalen/puben och man drog sig för att beställa eller prata.
Har aldrig kringgått ett ord så mycket om jag jag gjorde nu. Fler synonymer och kringelkrokiga ord får man eta efter. Tror jag får flytta till skottland för att lära mig engelka bättre samt att uppleva den otroligt vackra miljön/omgivningen de har där. Den går inte ens att beskriva, inte ens för någon som varit där tidigare.
Visst, man hade hört och man har sett hur det ser ut men att uppleva det själv var en helt annan sak.
Shit, 3 nätter var för lite. Jag vill dit igen.
revligt folk, ärliga och .. ja jag vet inte. Hade iaf glömt låsa bilen de första två nätterna och hade även en massa CDskivor i bilen samt en plånbok. Allt fanns kvar. Tänk om det var så överallt.
(skrev i Café på grund av mitt tillstånd samt att så viktigt var det vel ändå inte.)
Hade gött friends.