Det var väl snällt. :)
Jag vill härmed utnämna Brimba till dagens räddare i nöden.
Det hela började igår kväll när jag satt med ett jobb åt en kund som ville ha en gammal dator ominstallerad. Jag hade lovat att ha den klar till idag men hade inte en tanke på att jag hade rensat bort gamla cd-skivor med en massa antika drivrutiner och liknande på. När jag väl kom dit då det började behövas dessa gamla skivor så upptäckte jag att det saknades en del. :(
Efter några timmars letade på nätet märkte jag att det tydligen var för gamla prylar för att det skulle gå att hitta. Jag slängde ut några frågor till personer som jag vet brukar ha liknande saker och som jag dessutom vet ställer upp när och om det kniper. (Ja ni vet vilka ni är som jag frågade igår ;) )
Den som utmärkte sig mest av mina vänner under gårdagen och även idag är dock Brimba, räddaren i nöden, som visste att han hade det jag letade efter och dessutom erbjöd sig att åka iväg och hämta det under kvällen. Eftersom det inte var sån panik att jag var tvungen att ha det under kvällen igår så sa jag att det inte behövdes även om han troligtvis var nära att åka ändå. :)
I morse löste han det hela så att jag fick tag på de filer som jag saknade och jobbet kunde slutföras idag.
Såna vänner som Brimba önskar jag att alla vore och att alla hade.
Tack som fan Brimba (Y)