Haha den e ju skön :birp
Död åt Jamba (jag hatar det...)
23 svar · 830 visningar · startad av magnusfernstrom
Argh! :e :e
Bättre än den dansande flodhästen i alla fall. :OO
Alltså... bara jag som lade märke till vad han hade mellan bena? :P
LeonL skrev:
Alltså... bara jag som lade märke till vad han hade mellan bena? :P
Som det där Kodak-gosdjuret man fick förut. Jag hatade det.
Det jag stör mig mest på är att de har förstört dengdeng med den där jävla grodan.
Här är orginalet för er som har missat det http://www.4humor.com/fv/pictures/dengdeng.swf
Det mest störande är deras förbannade banners som börjar tjuta så fort man för muspekaren över den!
Även tv-reklamen som kommer 2ggr i rad på MTV.
oHLLe skrev:
Det jag stör mig mest på är att de har förstört dengdeng med den där jävla grodan.
Här är orginalet för er som har missat det http://www.4humor.com/fv/pictures/dengdeng.swf
dengdeng? Den mp3 som jag har sen flera år heter Tvåtaktare.mp3 eftersom det är en sån som härmas... ;)
:stefan: skrev:
oHLLe skrev:
dengdeng? Den mp3 som jag har sen flera år heter Tvåtaktare.mp3 eftersom det är en sån som härmas... ;)
Hoppsan där ser man. Dengdeng som jag kallar den är också ett antal år gammal i alla fall. Troligtvis va det någon som hade mp3:an som gjorde flashen...
Haha, jag glor inte på mtv av flera anledningar, den största är just jamba's reklam som går där hela-jävla-tiden!! Grodan tycker jag är överlägset mest irriterande då fanskapet ska skrika och hålla på, så jäkla länge också, man undrar om fanskapet aldrig ska dö någon gång, eller nåt. x(
Hittills är det den enda reklamen som får mig att tappa humöret - bra jobbat, jamba!
altså
grodan med ljud kom väll först .... e ju asgammal
sen har ju Jamba köpt rättigheterna till den
mjo, men dom kör ju skiten fortfarande. :x
mayday skrev:
altså
grodan med ljud kom väll först .... e ju asgammalsen har ju Jamba köpt rättigheterna till den
Jag är nästan övertygad att flashfilmen kom före grodan. Jag vet i alla fall att jag såg den ett antal år innan jag såg grodan. Men grodan är rätt gammal den med
Är det "Turboforce 3d" som gjort den där också?
oHLLe skrev:
mayday skrev:
altså
grodan med ljud kom väll först .... e ju asgammalsen har ju Jamba köpt rättigheterna till den
Jag är nästan övertygad att flashfilmen kom före grodan. Jag vet i alla fall att jag såg den ett antal år innan jag såg grodan. Men grodan är rätt gammal den med
Jag kan lova er att själva ljudfilen kom först. Det var ingen animering eller film med i bilden från början.
För övrigt kan man ju börja undra vem som plockar feta royalties för det där stycket.
Spelar det ngn roll på någe vis? ;)
Den är ju lika hemsk oavsett ifall grodan var först eller inte...
OveRRidE skrev:
oHLLe skrev:
mayday skrev:
altså
Jag kan lova er att själva ljudfilen kom först. Det var ingen animering eller film med i bilden från början.
För övrigt kan man ju börja undra vem som plockar feta royalties för det där stycket.
Är inte grabben som spelade in det där på krigsstigen just på grund av att Jamba tjänar pengar på det där? Jag vet att en grabb vill ha royalties för något, men om det var just för tvåtaktaren/grodan minns jag inte...
OveRRidE skrev:
oHLLe skrev:
mayday skrev:
altså
Ja att ljudfilen kom först är det väl ingen tvekan om egentligen. Men det jag menade var bara att flashfilmen kom före grodan.
Lär ju inte vara de som gjorde ljudfilen som får royalties i alla fall...
Hjälp! Någonstans är det kul samtidigt som det inte är det.... :x
Är dom som gjort animeringen! :)
Undra om folk kommer anlita dessa i framtiden nu efter deras reklamfilm ;)