LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg
Toreakina skrev:
hypatia skrev:
Nja... jag tror inte att hon blir avis på Rikards ris. Det blev ju väldigt bra i slutändan... men köttet och såsen... mmmm.... :f
Vill jag ens veta "Rikards ris" Jag har nog bara en skumt fungerande, eller icke-fungerande, hjärna...
Och Luxman. varför förutsätter du med ens att det är Rikard vi slåss om? Det kan lika gärna vara dig, eller vad säger du Hypatia?
Eftersom jag varit kock ikväll så tillhör jag den arbetande skaran som sällan får känna lukten av flärden. Rikard däremot har bara risat lite därför är han fortfarande fräck och luktar inte grill....vem kan konkurera mot detta ;)
Rikard skrev:
Kolon-älg har en viss övertygande förmåga.
Älg, nej det var lammkött på grillen :e
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Min Mia?
Såvitt jag vet så köpte du henne med ditt American express.
§jr
Luxman skrev:
Toreakina skrev:
hypatia skrev:
Nja... jag tror inte att hon blir avis på Rikards ris. Det blev ju väldigt bra i slutändan... men köttet och såsen... mmmm.... :f
Vill jag ens veta "Rikards ris" Jag har nog bara en skumt fungerande, eller icke-fungerande, hjärna...
Och Luxman. varför förutsätter du med ens att det är Rikard vi slåss om? Det kan lika gärna vara dig, eller vad säger du Hypatia?
Eftersom jag varit kock ikväll så tillhör jag den arbetande skaran som sällan får känna lukten av flärden. Rikard däremot har bara risat lite därför är han fortfarande fräck och luktar inte grill....vem kan konkurera mot detta ;)
VEM kan motstå en man som behärskar en grill och luktar grill?????
Luxman skrev:
Rikard skrev:
Kolon-älg har en viss övertygande förmåga.
Älg, nej det var lammkött på grillen :e
Usch, lamm smakar kofta. Så det är nästan så jag hoppas att det var äkta lammkött som låg på grillen :D
Toreakina skrev:
Usch, lamm smakar kofta. Så det är nästan så jag hoppas att det var äkta lammkött som låg på grillen :D
Lammkött smakar inte kofta, det är bara misslyckade kockar som doppar ylletröjan i stekpannan som lyckas med det. ;)
Lammkött är lika ljuvligt som...som...som...en 18-årig Macallan
Luxman skrev:
Toreakina skrev:
Lammkött smakar inte kofta, det är bara misslyckade kockar som doppar ylletröjan i stekpannan som lyckas med det. ;)
Lammkött är lika ljuvligt som...som...som...en 18-årig Macallan
Jag vidhåller, lamm är kofta i munnen. Jag har smakat väl tillagad lamm, det är nåt med kärnan i lammsmaken som får mig att vilja göra otrevliga saker....
hypatia skrev:
Grillat rockar!
well spoken
grill är dessutom ett ypperligt ord. Grilla någon är ett grymt bra uttryck!
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggSåsom att svepa tre 4:or Lagavulin på raken?
Rikard skrev:
Såsom att svepa tre 4:or Lagavulin på raken?
Oh, jag skulle behöva Maria pol efter en sån sak, men Luxman är väl en äkta karl som kan svepa whisky som en äkta Scotte?
LLuxmanMedlem sedan aug. 20003 742 inlägg Det är coolt att vara Luxman. :e
/hypatia
Luxman skrev:
Det är coolt att vara Luxman. :e
/hypatia
Det är ocoolt att citera andra om sig själv i självbelysande syfte
:p
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inlägg
Toreakina skrev:
Av någon anledning får KolonÄlg mig att tro att så inte är fallet :P

Det här min vän är god mat! Och det var inte älg.
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggTillkännagivande:
Snart kommer Luxman att skriva ett inlägg i den här tråden.
Toreakina skrev:
Det är ocoolt att citera andra om sig själv i självbelysande syfte
:p
Ocolt låter som något man pysslar med i Knutby, eller i Enköping när någon norpar tangentbordet. *blänger på hypatia*
(börjar bli en vana ikväll)
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggDåså, då känner väl du dig som hemma?
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inlägg
Luxman skrev:
*blänger på hypatia*
Haru käkat blängsylta eller? :e
Toreakina skrev:
Jag vidhåller, lamm är kofta i munnen. Jag har smakat väl tillagad lamm, det är nåt med kärnan i lammsmaken som får mig att vilja göra otrevliga saker....
Varför tror du jag gillar lammkött... §e