Jag hittade mitt gamla favorit-test och konstaterade att jag fortfarande är sittkudden pösig :)
http://www.ikea.family.ikea.se/ikeafamily/jsp/polopoly.jsp?d=226&a=1455
Så var är alla speglar Riska, golvlampor Skyar och bokhyllor Billy som jag ska passa ihop med???
Men alla diskställ Grundtal ska hålla sig undan om det inte är catfight ni är ute efter ;)
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inläggDu är fåtöljen BARKARBY!
Woho!
Fåtöljen BARKARBY trivs bra med golvlampan SKYAR, även om viss konkurrens lätt kan uppstå. Deras relationer tenderar att bli lyckliga, intensiva men alltför korta. För ett mer hållbart samliv är en relation med matbordet NORDEN att föredra. Ett sådant förhållande bygger mer på djup respekt och beundran. Ett tips för att få NORDEN intresserad är att tona ner självgodheten och låta glädjen och energin komma fram. En del BARKARBY-fåtöljer dras dock till motsatsen; bokhyllan BILLY. Sådana relationer kan bli mycket lyckade men för det flesta BARKARBY är BILLY någon de lättare uppskattar på distans.
CCoccozzMedlem sedan apr. 20032 072 inlägg Jag är likadan som du Okkido, ska vi bli poolers :q :e
legisMedlem sedan juli 20044 453 inläggCCoccozzMedlem sedan apr. 20032 072 inlägg missModesty, legis is asking you out :e
IKEA skrev:
...TV-stället svingar gärna en bägare tillsammans med sittkudden PÖSIG...
MmrblondeMedlem sedan aug. 20012 349 inlägg
missModesty, legis is asking you out
Och vem kan tacka nej till att svinga en bägare??? Jag är ju en sittkudde Pösig trots allt :birp
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggBilly i mörk fanér! That's me!
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inläggBbewernMedlem sedan juni 20023 097 inlägg
missModesty skrev:
missModesty, legis is asking you out
Och vem kan tacka nej till att svinga en bägare??? Jag är ju en sittkudde Pösig trots allt :birp
Får man följa med :q Här är en OBSERVATÖR till. :bire
bewern skrev:
Får man följa med :q Här är en OBSERVATÖR till. :bire
Ja, men du får bara titta på :P