tydal Medlem sedan juni 2003 4 013 inlägg Frågan 23 apr. 2005 16:46 #1 ... ser ni var det här är någonstans?
Jag satte upp kameran i fönstret en liten stund på jobbet och lät den ta en bild var femte sekund som jag sedan klippte ihop till en film.
http://www.tydal.nu/film3.mpg
Lasp Medlem sedan juli 2000 12 978 inlägg O det var svårt! Jag som var så bra på spåret! Kan det vara Enköping som passeras?
tydal Medlem sedan juni 2003 4 013 inlägg Du är i rätt del av Sverige, men Enköping finns inte med i filmen.
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Jag är säkert helt ute och cyklar nu men jag tyckte att den sista stationen påminde om Älvsjö-stationen?
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Jag tycker det ser ut som Jakobsberg i starten, Spånga vid slutet.
Mvh
Är vi inte i stockholm? Tyckte jag skymtade ett Pendeltåg i förbifarten :e
Edit: Förövrigt såg jag en linjemålning av "SGV" Så jag är säker på att vi är i Stockholmsområdet, målningen synns vid runt 19 sekunder!
Skulle tippa på Södertälje hållet ;)
tydal Medlem sedan juni 2003 4 013 inlägg
@nders skrev:
Jag tycker det ser ut som Jakobsberg i starten, Spånga vid slutet.
Ja, Jakobsberg är ungefär vid 7 sekunder. Spånga är mycket riktigt där filmen tar slut. Den börjar omedelbart efter plattformen i Kallhäll.
Bra!
Impact Medlem sedan sep. 2004 1 551 inlägg
tydal skrev:
@nders skrev:
Jag tycker det ser ut som Jakobsberg i starten, Spånga vid slutet.
Såg att det var Jakobsberg direkt. :h
Kanske för att jag bor 5 min från stationen? :OO
Tack för filmen! :bire
Impact Medlem sedan sep. 2004 1 551 inlägg Coolt! Hittade mitt gamla hus samt min farbros firma på din video. :)
Danny Medlem sedan juli 2004 12 913 inlägg Haha... vad coolt!!!! Jag skulle gissa på nånstans mellan Sthlm och Märsta ja! ...men jag ser att det redan är avklarat... häftigt det där...
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Att det var Spånga på slutet visste jag utan att ha läst vidare i tråden. Har väl klivit på/av där några få gånger. Att det var kring Stockholm var tydligt vad gäller kringmiljöerna genom hela rullen. :)
Kan man få ledtrådarna på 1-poängsnivån?
P pimme Medlem sedan sep. 2001 1 086 inlägg Jag blev åksjuk av att se filmen :(
pimme skrev:
Jag blev åksjuk av att se filmen :(
Kolla på den igen, för att veta att det verkligen var den som utlöste det ;)
C caze Medlem sedan sep. 2001 6 059 inlägg I slutet ser det typ ut som spånga...