SirPeter skrev:
Jag har tyvärr lånat ut större delar av min lya hela den helgen så jag kan inte lova någon sovplats. Iofs har jag bred säng men jag tror nog inte att varken jag eller någon av er grabbar vill dela slaf. :e
Fan vad du är feg. Att sova sked med en rejäl karl måste väl vara allas dröm :OO
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggmlundbom den gamle bävern verkar ha gått och blivit arbetsnarkoman, så min sovplats verkar ryka. :l
Sirpan verkar ju inte så pigg på att dela säng. :e
Så, frågan är om det finns någon annan Borås-lirare som har en plats över?
Sökes: 90x200-säng med tillhörande madrass.
Finnes: Ett styck Rikard, 190cm lång, c:a 80-85 kg.
Nu redigeras väl det här inlägget med hänvisning till webForums regler §2. :OO ;)
BrantisMedlem sedan dec. 20011 978 inläggJag har blivit lovad skjuts fram och tillbaka. Löser det sig inte med sovplats för dig så har vi ett gästrum.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggNu är ju Rikard så kräsen att han kräver säng, madrass och grejor. Var slutar det, med krav på frukost på sängen och bunnyöron på damen som serverar också? :bla ;)
Nä, allt jag behöver är en dryg kvadratmeter, helst i trakten av 50x200, soffa duger utmärkt. Tänk vad praktisk jag är. :e
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg
:stefan: skrev:
Nu är ju Rikard så kräsen att han kräver säng, madrass och grejor. Var slutar det, med krav på frukost på sängen och bunnyöron på damen som serverar också? :bla ;)
Ja? Jag vet hur man tar del av livets goda. Du behöver väl inte ta ut ditt loser-life på mig bara för att du har missat det. :e
Brantis: Kalas! Det skulle helt klart kunna vara en lösning!.
BrantisMedlem sedan dec. 20011 978 inläggÄven :stefan: skulle få plats.
50*200, det blir ungefär som en garderob väl?
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggJa, eller en avlång tavla på väggen. Jag vill poängtera att :stefan: menar c:a 1 kvm yta. Den tredje dimensionen torde för honom vara av underordnad betydelse.
Hm, handlar denna tråd fortfarnde om ölsving?
Det känns mer som om det har eskalerat in i en härva av liggplats-frågor istället. Och jag menar, hallå, ska vi ligga ner och dricka öl?
Hm, det kanske inte är en dum idé förresten?
:stud
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggLätt, jag vet att Rikard har en sån där kasta-dvärg-på-väggen-så-han-fastnar-outfit, så med en sån är det en baggis att sova på väggen.
Blir det alldeles för många storstark kan jag sova hopvikt på muggen. Har hänt förr. :e
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inläggDet börjar se lite tajt ut på flera håll angående detta ser det ut som. Jag är inte hundra på att jag kan de dagarna heller just nu har jag märkt.
På nåt sätt känns det som om det vore en bättre idé att ta nämnda svingträff vid ett tillfälle då det går att lösa sovplatser för er som inte bor i stan?
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inlägg
Toreakina skrev:
Det känns mer som om det har eskalerat in i en härva av liggplats-frågor istället. Och jag menar, hallå, ska vi ligga ner och dricka öl?
Blir alltid så här när det planeras "alkoholdrickande" utan mig.. Mestakter!
Bire skrev:
Toreakina skrev:
Blir alltid så här när det planeras "alkoholdrickande" utan mig.. Mestakter!
Ska tänka på det nästa gång.
Ingen Bire ingen bra bira.... :birp