Så vilka har de rätta takterna i kroppen och ansluter någon av dagarna eller båda dagarna. Tanken är att vi kör Caffreys på torsdagen och Bishops Arms på fredagen.
Tider kommer senare efter att vi har sett vilka som kommer och när.
Ölsving Borås 5:e och 6:e maj
32 svar · 997 visningar · startad av SirPeter
obelix skrev:
Får räkna på det lite. :birp
Räkna kan du alltid göra men vi utgår från att du inte backar ur den här gången med. ;)
Är i Tennesse eller nått däromkring då så.. tyvärr.
I´m there
Jag vill dricka öl. Måste bara ordna något sätt att komma hem på.
Bire skrev:
Är i Tennesse eller nått däromkring då så.. tyvärr.
Fegis :birp
Men har Du mobiltäckning så ringer vi och säger skål...........
/M
Rikard skrev:
Check!
Lundbom, du har en soffa jag lånar!
Tror i och för sig att dom har gott om sittplatser både på Caffreys och Bishops Arms....men du gör som du vill. :e
Bendro skrev:
Tror i och för sig att dom har gott om sittplatser både på Caffreys och Bishops Arms....men du gör som du vill. :e
Min avsikt var, medans Rikard avleder uppmärksamheten med att få personalen på Caffreys att fastna för min soffa, att ta med fotöljerna därifrån :e
/M
Ja, självklart.
Just nu ºr jag p+ Azorerna och den veckan som kommer i Maj blir det nog Champagne.
Men om det sliter sig kommer jag.
Hm, är man välkommen att deltaga?
Ja, den 6:e (fredag) kan jag möjligtvis, men jag lovar absolut ingenting, det är 50/50 som det ser ut nu.
Fast om :stefan: kommer så förändras ju hela situationen...!
oelbal skrev:
Fast om :stefan: kommer så förändras ju hela situationen...!
Då får vi se hur situationen förändras nu då... :e
Klart man är på! Finns däckplats nånstans eller ska man styra upp nåt på egen hand?
Jag har tyvärr lånat ut större delar av min lya hela den helgen så jag kan inte lova någon sovplats. Iofs har jag bred säng men jag tror nog inte att varken jag eller någon av er grabbar vill dela slaf. :e
Om man nu planerar att endast deltaga på en av kvällarna, vilken rekommenderas då? Hur ser uppslutningen ut för vardera kväll?
mlundbom skrev:
Bendro skrev:
Min avsikt var, medans Rikard avleder uppmärksamheten med att få personalen på Caffreys att fastna för min soffa, att ta med fotöljerna därifrån :e
/M
Hm, ska Rikard då först bära med sig soffan in genom entrén så hmmmm....Ja det lär iaf avleda uppmärksamheten
Och förresten *ställer sig i kö för att dricka mest öl*