Frågan 8 apr. 2005 22:07 #1 Nu är det vår. Tjejerna börjar leta på klädseln och uteserveringarna börjar öppna. Två vårtecken som är välkomna. Satt själv under kvällen och tog en uteöl (blev mer än en kan jag meddela ;)) i glada vänners sällskap. Senare idag är det landstället som gäller och förberedda inför vårens och sommarens utflykter, ett sommartecken om något.
Enda nackdelen med våren är att det blir ljusare på kvällen.
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg
Det är ju bland det bästa! :o
bassebhu Medlem sedan nov. 2001 6 480 inlägg Positivt: att man börjar se hud på stan igen.
Negativt: att man börjar se hud på stan igen.
Flickor med kortkort - hurra!
Tanter med kortkort - hurrksäl!
Och håller med om kvällen. mer partyfeeling när det är mörkt. Dessutom kan man släpa med sig vilket villebråd som helst om det är mörkt.
Mika3l skrev:
Nu har du fått det hela om bakfoten. På kvällen och natten ska det vara mörk och sen ska all belysning släckas klockan 20:02.
Impact Medlem sedan sep. 2004 1 551 inlägg
J. Rönnberg skrev:
Mika3l skrev:
Nu har du fått det hela om bakfoten. På kvällen och natten ska det vara mörk och sen ska all belysning släckas klockan 20:02.
Får du inte vara uppe senare för mamma, Rönnberg? §e ;)
Impact skrev:
J. Rönnberg skrev:
Mika3l skrev:
Får du inte vara uppe senare för mamma, Rönnberg? §e ;)
Jag är uppe nu, så tydligen får jag det, men för dig är det nog läggdags för länge sen.
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg
J. Rönnberg skrev:
Mika3l skrev:
Nej för då kan man inte spela nattkrocket! :l
Jo visst är det härligt, snart kommer myggen också
jeanette Medlem sedan sep. 2003 901 inlägg Re: That’s all right mama!
J. Rönnberg skrev:
Nu är det vår. Tjejerna börjar leta på klädseln .
*asg* hittar dom inte sina kläder där du bor eller?
sorry, kunde inte låta bli det såg lite roligt ut!
Men ja visst är det underbart att det börjar bli vår!
SJälv har vi redan grillat ett par gånger och planterade runt 2000 blom/grönsaks fröer i helgen!:OO
Och katten har blivit gravid, så nu är det vår!
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg ...& min jävla koppling på hojjen fullständigt vägrar lämna från sig all luft så jag kan inte ens provköra aset efter vår-mecket, jag blir vansinnig! :x
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg & cykel-gänget barndidos härjar för fullt genom att trakassera hederliga gångtrafikanter med att satsa på vattenpölarna x(
*hytter med käppen*
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg & nu funkar kopplingen!!!! :e
VRRROOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooOOOOOOOOoooooooommmmm... ----> bire
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg ...& nu är jag arg som ett bi igen..
Satans jävla bromsskivor, att få bromsskak som jag nyss fick i 2**Km/h rekommenderas.. Icke!
Logga in logga ut, plocka ner plocka ihop... :x
Nåja, 4500:- / st + moms för nya skivor.. + belägg för 700:- ... Härliga tider! :(
Bire skrev:
Nåja, 4500:- / st + moms för nya skivor.. + belägg för 700:- ... Härliga tider! :(
Är du så dum så att du KÖPER skivor? Jag laddar ner mina skivor från nätet...
nitro2k01 skrev:
Bire skrev:
Så är det vettu, när man ska bränna runt på såna där gräsliga tvåhjulingar.
Tsk tsk tsk...
magnusfernstrom skrev:
nitro2k01 skrev:
Bire skrev:
Så är det vettu, när man ska bränna runt på såna där gräsliga tvåhjulingar.
Tsk tsk tsk...
Ja, jag laddar ner mina skivor, sen bränner jag runt litegrann!
oelbal Medlem sedan jan. 2001 4 973 inlägg Hellmoppers är ute och vandaliserar med sina mopeder som deras farsor trimmat åt dom, det är ett jävligt tydligt vårtecken...
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Hellsmoppers årgång -89 som har sitt högkvarter i huset mittemot har kört sen dagen dom fyllde 15 förra året, inklusive vintern när det var flera meter med snö, drivis och 50 minusgrader. Så här kan man då inte se om det är vår eller ej på mopederna. :o