GRATTIS!
Gratulerar, Okkido
42 svar · 987 visningar · startad av Brantis · sida 2 av 3
Frågan, av Brantis
Nu är du äldre. Grattis.
Läs frågan i sin helhet →Men var fan är mina presenter?!
Jag bidrar med skumpan! Vad är fest utan skumpa! ;)

Man får gratulera! :bire
Okkido skrev:
Tack så mycket iallafall. Jag bjuder inte på tårta, men ni kan få gammalt bröd och vodka om ni har vägarna förbi Karlskrona idag.
Skit i mackan men ta med vodkan till Ronneby och Flummen nästa helg så ska jag hjälpa dig att dricka upp det. :birp
grattis :birp
(hur gick den accepteringen till?) :o
en öl? det kan jag inte acceptera! :P
:stefan: ronneby ger bara snefyllor och problem för veckor framöver. Det finns inget positivt med ronneby. Vilken tid ska vi ses där?
Vi tar genvägen över Tyskland för lite bunkring, men har inte bestämt oss för om vi ska jävlas lite med BA, sexet och alla dårar man känner och dyka upp redan på onsdagen... Lagom till FörFlummen. :e
Åker vi över Deutschland på torsdagen blir man ju sen till Rånkehåla och missar massa festtimmar = obra.
För övrigt lär vi väl bo i Spygrön som vanligt. :birp
Jag fick förresten min första present idag.
Ett brev.
"Man kan aldrig få för lite vaselin, bara för få rövar att knulla. Smek lugnt!!!" Kiss, fuck and love.
Och en burk vaselin.
Det skönaste är att det är från en tjejkompis. (eller ja, skönast lär det bli när hon kommer på besök i morgon) haha.
Buttfuck.
:)
haha nu snackar vi. Du kommer förbi med den så tar vi en runda i ubåten och leker ryssar och dricker min vodka?
Du får vara ryss. Jag vill vara paranoid svensk.
Vi kör boris jeltsin vodkan i ölen och gör vår egna ubåt?
Ungefär så, ja.