Detta är en spådom som jag fick förkunnad på en webbplats alldeles precis. Jag finner den väldigt intressant faktiskt.
Spågumme-sidan skrev:
På måndag kommer du få besök av null. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty null kommer null din favorit-null. I null kommer du slänga null på null på null.
På tisdag får du ännu ett besök. Till din null kommer null kliva över tröskeln och null:
"Vid alla null null! Nu är det null fläsket null! Min null har rymt!!!"
Du kommer null hjälpa till att leta.
På onsdag kommer du vakna med en bula på null, stor som null. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga null null över null. Det kommer null fungera.
På torsdag kommer du få ett samtal från null som berättar att dennes null har fått null. null vill att du skall gå till null och köpa null åt husdjuret. Du vägrar null.
På fredag kommer du än en gång våldsgästas av null som ragglar över tröskeln, berusad av null. null kommer i null fylla dina null med null null. Du blir givetvis null förbannad.
På lördag kommer null null null på ditt fönsterbläck och null förbannelser över alla som heter null. Du blir null rädd.
På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja null till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina null med null null och null att du är bred som null och null som null. Du blir null förolämpad.
Besök av Null? Jag vet inte vad ni tycker, men den dagen det ragglar berusade null's in i min lägenhet, då tror jag det är dags att byta antingen droger eller yrkesbana. ;)
På måndag kommer du få besök av Pace. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Pace kommer Käka din favorit-bil. I porrigt kommer du slänga en våg på handen på Pace.
På tisdag får du ännu ett besök. Till din het kommer Nisse kliva över tröskeln och tala:
"Vid alla kokta äpplen! Nu är det stekta fläsket kokt! Min hund har rymt!!!"
Du kommer hjälpa till att leta.
På onsdag kommer du vakna med en bula på handen, stor som ett träd. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga stekta äpplen över handen. Det kommer fungera.
På torsdag kommer du få ett samtal från Nisse som berättar att dennes hund har fått alzheimers. Nisse vill att du skall gå till Discshop och köpa LSD åt husdjuret. Du vägrar .
På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Pace som ragglar över tröskeln, berusad av bärs. han kommer i porrigt fylla dina jeans med kokta äpplen. Du blir givetvis förbannad.
På lördag kommer en hund springa på ditt fönsterbläck och tala förbannelser över alla som heter Pace. Du blir rädd.
På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja LSD till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina jeans med stekta äpplen och tala att du är bred som ett träd och bäst som en våg. Du blir förolämpad.
På måndag kommer du få besök av Gunde. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Gunde kommer slanga i sig din favorit-skohorn. I förbannelse kommer du slänga ett cykel på knäskålen på Gunde.
På tisdag får du ännu ett besök. Till din sorg kommer Bingo-berra kliva över tröskeln och rapa:
"Vid alla rostat lökar! Nu är det friterat fläsket uppbränt! Min lodjur har rymt!!!"
På onsdag kommer du vakna med en bula på knäskålen, stor som en snö. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga friterat lökar över knäskålen. Det kommer fungera.
På torsdag kommer du få ett samtal från Bingo-berra som berättar att dennes lodjur har fått förkylning. Bingo-berra vill att du skall gå till Ikea och köpa ryss-femma åt husdjuret. Du vägrar .
På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Gunde som ragglar över tröskeln, berusad av potatismos. han kommer i förbannelse fylla dina träningsoveraller med rostat lökar. Du blir givetvis förbannad.
På lördag kommer ett lodjur studsa på ditt fönsterbläck och rapa förbannelser över alla som heter Sharkey. Du blir rädd.
På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja ryss-femma till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina träningsoveraller med friterat lökar och rapa att du är bred som en snö och klantig som ett cykel. Du blir förolämpad.
Finns inte fem rätt i pop-upfrågorna, verkar som att det är en 12-åring som försökt få ihop det. :L
(OBS. "Ett cykel" var det enda jag angav som felaktigt, resten exakt som anget i rutorna...)
På måndag kommer du få besök av Adolf Hitler. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Adolf Hitler kommer sluka din favorit-barbara. I bärsärkagång kommer du slänga en hora på rumpan på Adolf Hitler.
På tisdag får du ännu ett besök. Till din glädje kommer George Bush kliva över tröskeln och Skrika:
"Vid alla kokta hashplantor! Nu är det stekta fläsket gratinerat! Min slav har rymt!!!"
Du kommer inte hjälpa till att leta.
På onsdag kommer du vakna med en bula på rumpan, stor som en hare. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga stekta hashplantor över rumpan. Det kommer inte fungera.
På torsdag kommer du få ett samtal från George Bush som berättar att dennes slav har fått huvudvärk. George Bush vill att du skall gå till Hennes & Mauritz och köpa narki åt husdjuret. Du vägrar inte.
På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Adolf Hitler som ragglar över tröskeln, berusad av Smirnoff. Han kommer i bärsärkagång fylla dina tröjor med kokta hashplantor. Du blir givetvis inte förbannad.
På lördag kommer en slav hugga på ditt fönsterbläck och skrika förbannelser över alla som heter Baltazar. Du blir inte rädd.
På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja narki till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina tröjor med stekta hashplantor och skrika att du är bred som en hare och dum som en hora. Du blir inte förolämpad.
På måndag kommer du få besök av Fredde. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Fredde kommer äta din favorit-dator. I irritation kommer du slänga ett badkar på stortån på Fredde.
På tisdag får du ännu ett besök. Till din ilska kommer Jan kliva över tröskeln och tala:
"Vid alla stekta gurkor! Nu är det stekta fläsket stekt! Min hund har rymt!!!"
Du kommer inte hjälpa till att leta.
På onsdag kommer du vakna med en bula på stortån, stor som en snöhög. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga stekta gurkor över stortån. Det kommer inte fungera.
På torsdag kommer du få ett samtal från Jan som berättar att dennes hund har fått magont. Jan vill att du skall gå till eurospar och köpa Hasch åt husdjuret. Du vägrar inte.
På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Fredde som ragglar över tröskeln, berusad av Gold Strike. han kommer i irritation fylla dina byxor med stekta gurkor. Du blir givetvis inte förbannad.
På lördag kommer en hund slå på ditt fönsterbläck och tala förbannelser över alla som heter Fredde. Du blir inte rädd.
På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja Hasch till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina byxor med stekta gurkor och tala att du är bred som en snöhög och tjock som ett badkar. Du blir inte förolämpad.
Ehumm.. jepp.. jag ser framemot nästkommande vecka.. :e men urrrrsh berusad av Gold Strike.. visst är den god, men gaargh.. inte så mycket! :OO
På måndag kommer du få besök av Knot. Den visiten kommer du aldrig glömma, ty Knot kommer äta din favorit-pung. I vredesmod kommer du slänga en kniv på raven på Knot.
På tisdag får du ännu ett besök. Till din glädje kommer Holga kliva över tröskeln och vråla:
"Vid alla ugnsbakade gurkor! Nu är det flamberade fläsket stekt! Min kamel har rymt!!!"
På onsdag kommer du vakna med en bula på raven, stor som en naken älg. Du kommer försöka ta bort den genom att gnugga flamberade gurkor över raven. Det kommer fungera.
På torsdag kommer du få ett samtal från Holga som berättar att dennes kamel har fått penisfraktur. Holga vill att du skall gå till cosmoshop och köpa speed åt husdjuret. Du vägrar .
På fredag kommer du än en gång våldsgästas av Knot som ragglar över tröskeln, berusad av brännjack. han kommer i vredesmod fylla dina långkalsonger med ugnsbakade gurkor. Du blir givetvis förbannad.
På lördag kommer en kamel göka på ditt fönsterbläck och vråla förbannelser över alla som heter Pingu. Du blir rädd.
På söndag kommer Jehovas Vittnen försöka sälja speed till dig. När du vägrar, så kommer de fylla dina långkalsonger med flamberade gurkor och vråla att du är bred som en naken älg och kåtglad som en kniv. Du blir förolämpad.
267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e