Ett fyrfaldigt leve är väl på sin plats då! Grattis! Hurra!
[edit: fyllesnack... nån mod. får gärna radera denna tråd... jag hade aldrig några avsikter att föreviga hänselsen i fråga, himla tur att ingen citerade mig! :e]
9 svar · 406 visningar · startad av dAEk
[edit: fyllesnack... nån mod. får gärna radera denna tråd... jag hade aldrig några avsikter att föreviga hänselsen i fråga, himla tur att ingen citerade mig! :e]
Ett fyrfaldigt leve är väl på sin plats då! Grattis! Hurra!
Puttad från Övriga frågor.
Haha. Fejnt.
Jo du det där har hänt nån gång... Även hänt att man åkt ett par varv innan man fattar att man somnat. Tror du inte jag blev förvånad när jag gick på tåget runt 3:30 i gullmars och skulle mot skarpnäck men vaknar kl 9 i slussen :P, då hade tåget gått över från gröna till röda linjen också. Så det vara bara att snällt gå av och byta till gröna, igen.
Fatta hur man måste sett ut :D men saknade inget iallafall, pengar, mobil och allt hade jag kvar.
Poffe: pinsamt. :OO
Vafan, redigera bort sådär... Nån som kan läsa in en backup från servern? :e
Re: jäkla t-bana!!1111
dAEk^ skrev:
Finns andra sätt att ta backup på textmassor. Kommer på din nästa födelsedag. Har du tur, i ett vadderat kuvert.