webForumDet fria alternativet

Fylletråden 2005

Småprat

3 svar · 248 visningar · startad av Koplik

Medlem sedan juli 20011 129 inlägg
Frågan#1

Hej

Idag är jag full, men berättigad så. Det är nämligen fredag natt (rättare sagt lördag morgon)

Jag bor i Uppsala och har varit ute på 2 krogar ikväll. Det började med att vi var på SM-Final i Isracing. Vilket var helt underbart (Torlleif vann, eller hette han Torbjörn?)

Där drack vi Whiskey samt lite Cider, därefter så gick vi på O'Connors och drack lite öl. Avslutade dock kvällen på "Etage" där vi drack oändligt med bärs. Träffade 3 oväntade personer. Den första var en vacker kvinna som jag inte sett på över 3 år, hon är dotter till en "tjej" som tidigare var kollega till mig. Hon hade också en kvinnlig kamrat med sig som var väldigt trevlig. Tyvärr försvann dom efter någon timme.

Därefter dök en gammal klasskamrat upp, det var minst 8 år sedan jag såg henne. Jag erkände då att jag hade varit förälskad i henne under en del av skoltiden, tack vare detta erkännande så fick jag ett par extra kramar, tyvärr så avlägsnade hon sig ganska kvikt, om det var p.g.a. mig eller annat scenario, det vet jag inte.

Det var min fredagskväll. Det hände väl en del annat, men inget som är värt att berätta. Jag är fortfarande singel och internetberoende.

Är det någon annan som känner ett behov att dela med sig av sina känslor eller scenarios, så skriv på! Det är trots allt det som min lilla tråd handlar om. Dina kvällar!

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Fyllot skrev:

Jag erkände då att jag hade varit förälskad i henne under en del av skoltiden.

Fel fel fel! Bröt just mot den oskrivna regeln 13b!

Förövrigt skriver du beundransvärt bra för att vara på lurven!

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Alla skriver inte bra på fyllan...

#webforum skrev:

[03:30] <Vimp> orka starta fyllleåråf<!
[03:30] <Vimp> foer full :e

:birp

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Dags att sova nu va? hmm! jo!

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)