Mannen. :e Det måste vara olidligt att springa runt med flaggan på topp. Haha. Det finns ju tydligen en sjukdom också som gör att man får orgasm flera hundra gånger om dagen. Stackare...
Finns många märkliga skjukdomar/defekter som kan uppkomma. Läste om någon som blev berusad på jos, och om någon som av någon anledning inte kunde känna smärta. :)
Inte känna smärta måste vara gytt. Ramla ner för trappan, knäcka sönder benen och resa sig upp och "gå" upp igen. yiha.
Fast jag tror det är en ohygglig defekt. Kroppen sänder ju ut "smärtsignaler" när något är fel, och kan man inte känna/tolka dessa signaler korrekt, och inte kan lyssna när kroppen säger ifrån, tror jag det kan få tråkiga konsekvenser. För det korta ögonblicket är det nog ballt, jag har själv tänkt tanken, men i längden är det nog en plåga för kroppen :)
Inte känna smärta måste vara gytt. Ramla ner för trappan, knäcka sönder benen och resa sig upp och "gå" upp igen. yiha.
Fast jag tror det är en ohygglig defekt. Kroppen sänder ju ut "smärtsignaler" när något är fel, och kan man inte känna/tolka dessa signaler korrekt, och inte kan lyssna när kroppen säger ifrån, tror jag det kan få tråkiga konsekvenser. För det korta ögonblicket är det nog ballt, jag har själv tänkt tanken, men i längden är det nog en plåga för kroppen :)
Jag har också funderat på det där. Frågan är vad kroppen kan känna och inte känna. Känner man beröring till exempel? Det är ju inte en form av smärta.
Jag har funderat på det tidigare. Tänk om man tuggar saker och tuggar sönder sin tunga utan att veta om det. :o
Sjukdomen som gör att man inte har någon känsel i kroppen e ju inte helt ovanlig och om jag inte kommer ihåg helt fel så e just att man förstör tungan genom att man inte känner att man råkar tugga sönder den, Tror även att man råkar bryta olika kroppsdelar var ganska vanligt då man inte känner att det gör ont...
Jag har funderat på det tidigare. Tänk om man tuggar saker och tuggar sönder sin tunga utan att veta om det. :o
Den risken finns säkert. Har man fått en tand lagad, och är bedövad i munnen, brukar de rekommendera att man är försiktig med att tugga, just därför att man kan bita sig själv i tungan eller läppen.
Den risken finns säkert. Har man fått en tand lagad, och är bedövad i munnen, brukar de rekommendera att man är försiktig med att tugga, just därför att man kan bita sig själv i tungan eller läppen.
Fatta vad skador de måste åka på... Lägga handen på en kokplatta och inte känna att den är het? :l
Fast myggorna slipper ju bli ihjälslagna förstås... :e
Men man måste ju känna blodsmaken i munnen om det väl går så långt att man råkar bita sig själv i tungan eller kinden.
267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e