Kan vi inte bara slå in dörren §e
*har alltid viljat göra en sådan där hollywood spark dörr öppning
2 svar · 280 visningar · startad av Axel
..och jag går inte ihop verkar det som. Det var länge sen jag uppdaterade wF om små händelser i mitt liv, så jag får väl börja igen. :)
Jo, min cykel har klappat igen. Inte punktering eller att kedjan hoppat eller så, utan genom att mitt lås inte går upp. Kul, tycker jag och går vart jag än ska nu för tiden. Jag får nog ta och lämna in den.
Nästa problem: Min innerdörr har lite problem att öppna sig. När stoffe-2k var här och hälsade på lyckades dörren låsa sig utan att vilja gå upp igen. Jahapp tänkte jag, jag får väl bädda åt honom i soffan eller så. Men, med lite hjälp av en ståltråd lyckades vi ändå få upp dörren. Idag hände samma sak, fast med mig på utsidan. Underbart. Jag var precis påväg till en sittning på kvällen, och hade tänkt att göra iordning och byta om. Det var en fest av det lite finare slaget, så jag tänkte komma i kostym. Jag fick helt enkelt komma i jeans och nån ful tröja. Wee! :x
Nu har jag kört hem till päronen och ska sova här tänkte jag, och så kommer jag tillbaka beväpnad med diverse verktyg imorgon. Det kommer antagligen inte funka, så någon snäll låssmed får väl hjälpa mig gissar jag. Livet leker! :D
Kan vi inte bara slå in dörren §e
*har alltid viljat göra en sådan där hollywood spark dörr öppning
Ett stämjärn och lite mindre dörrkarm gjorde susen. Nu kan man komma in igen :D