så här har jag de dag ut och dag in nu på min regniga semester :l
http://img249.imageshack.us/my.php?image=p7240283dl5.jpg
har väldigt svårt att slänga saker som de kanske märks :r
365 svar · 41 684 visningar · startad av Esen · sida 16 av 19
Tänkte att det kunde vara kul att se andras WF medlemmars databord/Skrivbord..... Så ta fram kameran och ta ett kort nu, Eftersom det e jag som startade denna tråd så måste väl jag antagligen börja också.... Här ser ni mitt databord utan att städa någonting......Så just ni e det lite stökit.....
Läs frågan i sin helhet →så här har jag de dag ut och dag in nu på min regniga semester :l
http://img249.imageshack.us/my.php?image=p7240283dl5.jpg
har väldigt svårt att slänga saker som de kanske märks :r
OveRRidE skrev:
Ungefär som en 19-åring med neonljus under en Nissan Micra och dumperstickers som lyder "NOS". :L
Haha! Jag förtjänade väl det där...
Men det går ju att stänga av skärmarna vet ni. Man behöver inte ha alla igång alltid. ;)
Tycker du borde skaffa en skärm till, för kalkylatorn...
Eller skärmsläckaren..
casca skrev:
Yäh! :f
wow! en klassisk MS Optical utan extra knappar och lull-lull... sådan hade jag innan jag fick byta till Rollermouse, det där var en kanonmus! krångelfri
Behöver större skrivbord. :L
Sicken arbetsam man denne Nicro!! Eller?
Nicrosoft skrev:
*tipsa om* Virtualisering, det är modernt just nu sägs det.
Nicrosoft skrev:
Nänä, det är jämlikhet och rättvisa som gäller nu. Du behöver fler skrivare. :e
Så här ser mitt skrivbord ut... Jag hade ingen kamera hemma så jag tog en bild med min webcam, som förövrigt har otroligt dålig kvalité.
Eftersom jag är lite kamerablyg så använde jag min gitarr för att trycka på print screen :birp
Tulork skrev:
Så här ser mitt skrivbord ut... Jag hade ingen kamera hemma så jag tog en bild med min webcam, som förövrigt har otroligt dålig kvalité.
Eftersom jag är lite kamerablyg så använde jag min gitarr för att trycka på print screen :birp
Djävlar i min låda vilken dålig bild. Du ställer inte upp på camshower så ofta va?
hehe, nja. Senast jag använde camen va 2005 då jag köpte den. Hade ett projekt för mig då jag ville se hur jag såg ut när jag sov... vilket inte var speciellt vackert :)
Nu postad i rätt tråd
...sprang på ett foto av hur det ser ut på jobbet och fick lust att visa. Lite trångt, annars bra.
colione skrev:
Djävlar i min låda vilken dålig bild. Du ställer inte upp på camshower så ofta va?
Med tanke på kvaliten lär det iaf. inte bli så dyrt ;) :e
Tiderna förändras. Ofta.
mitt skrivbord på jubb
Och mitt på jubb
Igår hade jag besök av en elektriker som fixade nytt eluttag vid datorn. Dessutom drog den lille nätverksteknikern (d.v.s. jag) nätverkskablage tvärs igenom klädkammaren så nu är tamburen äntligen sladdlös!! (y)