magnusfeldth skrev:
Är tårtan kvar och colan fortfarande inte uppdrucken då? ;)
Njae, har inte pantat flaskan än. Bilden är f.ö från 2003.. uäähh. Behöver förnya mig. ;)
365 svar · 41 684 visningar · startad av Esen · sida 10 av 19
Tänkte att det kunde vara kul att se andras WF medlemmars databord/Skrivbord..... Så ta fram kameran och ta ett kort nu, Eftersom det e jag som startade denna tråd så måste väl jag antagligen börja också.... Här ser ni mitt databord utan att städa någonting......Så just ni e det lite stökit.....
Läs frågan i sin helhet →magnusfeldth skrev:
Är tårtan kvar och colan fortfarande inte uppdrucken då? ;)
Njae, har inte pantat flaskan än. Bilden är f.ö från 2003.. uäähh. Behöver förnya mig. ;)
J. Rönnberg skrev:
Japp, du var det dags att visa upp den stora hemligheten ;)
måste vara jobbigt att sitta på sidan hela tiden... ramlar du inte ner?
;)
Finns ju ingen gravitation i rymden!
magnusfeldth skrev:
måste vara jobbigt att sitta på sidan hela tiden... ramlar du inte ner?
;)
Bara för din skull vände jag bilden ;) Så nu slipper du bli sjösjuk.
Var tvungen att visa min nya Cyber-shot DSC-N1 :e
Observera möjligheterna till att tröstsuppa vid datorn, min halvtomma Smirnoff råkade följa med. :OO
Danny skrev:
Kunde inte låta bli att lägga ut en bild på min plats, jag har så mycket speciella grejjer där, så jag måste visa :) ...har pilat och förklarat på bilden.
...dags för en liten uppdatering... köpte plattskärm och fick då lust att köpa nytt datorbord, är ju skapligt trött på det andra och borde bytt för flera år sedan. Men bättre sent än aldrig :) Lite stökigt i bokhyllan bara, men det ska ordnas snart också...
cyprys skrev:
Eftersom jag tycker det är kul att se hur andra sitter, uppdaterar jag väl mitt skrivbord.
Snyggt värre, riktigt "cleant"! Kanske lite väl sterilt på väggarna.
J. Rönnberg skrev:
Japp, du var det dags att visa upp den stora hemligheten ;)
R/vände bilden
Har du någon personlig anknytning till rymdfararen :q
Här är mitt!
Hur många kan se saker som inte hör dit egentligen? ;)
Håller för övrigt på att tillverka ett eget datorbord som ser ut ungefär såhär eftersom jag enbart kör med trådlöst och plattskärm.
Sen har jag helosansalvan till HÄNDERNA och inget annat.. jobbar man mycket med gips och sånt på jobbet blir händerna torra.
Skickar in ett bidrag, jag med :)
Just nu fungerar köksbordet som hackerhörna. Bilden tagen med den inbyggda webkameran i den nya HP:n...
Närmast frugans Fijutsu Siemens och i bakgrunden den gamla trotjänaren IBM Thinkpad. ;)
Mitt dautabord
jofawe skrev:
Sen har jag helosansalvan till HÄNDERNA och inget annat.. jobbar man mycket med gips och sånt på jobbet blir händerna torra.
Behöver väl inte göra en undanflykt. Helosan används även till tatueringar. Vad syftade du annars själv på :q
jofawe skrev:
Haha, vi hade ju aldrig misstänkt något om du inte påpekat det ;) §e
stoffe-2k skrev:
Har du någon personlig anknytning till rymdfararen :q
Att döma av tidigare inlägg samt signaturen skulle jag gissa på att han är ett stort fan av Christer Fuglesang = Idolbild.
Detalj i mitt lilla kyffe.
flat-eric skrev:
Detalj i mitt lilla kyffe.
Hur många timmar tog det att städa ordning allt innan fotot ;)
Eller har du bara skjutit undan det till andra sidan skrivbordet...
Esen skrev:
Hur många timmar tog det att städa ordning allt innan fotot ;)
Eller har du bara skjutit undan det till andra sidan skrivbordet...
Du vet, det finns folk som har det städat... ;)
Dryden skrev:
Du vet, det finns folk som har det städat... ;)
Man lär sig något nytt varje dag...