fake :P kul att tangenterna är 3 gånger mindre än bollarna.
Kan Basse träna lite på detta så att vi får avnjuta en konsert på den stora wF-dagen?
7 svar · 399 visningar · startad av Theon
Kan Basse träna lite på detta så att vi får avnjuta en konsert på den stora wF-dagen?
fake :P kul att tangenterna är 3 gånger mindre än bollarna.
Behöver väl inte vara fejkat? Det är ju inte direkt vanliga tangenter, och han behöver ju bara spela i C. :)
"I'm playing with my balls..." :)
fiddler skrev:
"I'm playing with my balls..." :)
Jag fick ingen bild när jag öppnade länken först och hörde bara ljudet. För ett ögonblick trodde jag att han verkligen använde de andra bollarna :birp
Om det nu inte är fejk; Jobbigt att behöva kasta bollen innan tonen ska höras, och då dessutom lyckas få det rätt varje gång.
Det är halvfejk. Visst, det kommer säkert ljud när bollarna träffar pianot, men rätt toner var det inte i förhållande till vad han träffade.
Såvida inte någon sitter och fipplar med någon Key Transpose-funktion i realtid.
Axel skrev:
Behöver väl inte vara fejkat? Det är ju inte direkt vanliga tangenter, och han behöver ju bara spela i C. :)
Jo det behöver vara fejkat.
Han använder fler toner än c-dur-skalan.
Som Brante säger så kan det vara så att det kommer en ton varje gång han träffar ytan. Finns många såna funktioner på en del keyboards. Har man tur så blinkar även rätt tangent också. Hurra!