Quid skrev:
Där snackar vi ilandproblem! :)
verkligen... det där var ju t om ett riktigt problem... sjukt att det inte gick med nyckelen, måste blivit nåt fel ju...
77 svar · 7 716 visningar · startad av UlfT · sida 4 av 4
<http://www.strul.net/gadus/nattuggla.mp3>
Läs frågan i sin helhet →Quid skrev:
Där snackar vi ilandproblem! :)
verkligen... det där var ju t om ett riktigt problem... sjukt att det inte gick med nyckelen, måste blivit nåt fel ju...
Jag kunde inte dricka öl ikväll för jag ska köra bil till jobbet i morron...
Strängen av kaviar som kommer ur min kaviartub är osymmetrisk. :( Måste vara en tand som är fel.
jag tycker det är långt till centrum med 5 min gångväg
... när brandvarnaren startar vid matlagning! Fasen så mycket arbete det är att få tyst på skiten...
... boxen till mina beställda kanaler har tackat för sig efter 23 månader. Jag undrar nu vad man gjorde tidigare när man enabrt hade kanalerna 1, 2, 3, 4, 5, 6, Eurosport, och Mtv... :l
filippo skrev:
... boxen till mina beställda kanaler har tackat för sig efter 23 månader. Jag undrar nu vad man gjorde tidigare när man enabrt hade kanalerna 1, 2, 3, 4, 5, 6, Eurosport, och Mtv... :l
Jag hade bara 1 och 2'an ända fram till för nån månad sedan då jag köpte en box för enbart gratiskanaler. Jag kan säga som såhär:
Innan man hade så mycket kanaler hade man ett liv
:e
dagens ilandsproblem I:
jag har gått ner för mycket i vikt så allt i min garderob sitter fult...
dagens ilandsproblem II:
min plånbok tycker det är överskattat nöje att shoppa nya kläder.
Jag har ett liknande ilandsproblem:
Har gått upp i vikt så mina gamla kläder passar inte. Billigare för mig att banta än att köpa nya. caya, ska vi byta kläder? ;)
Männens och kvinnornas omklädningsrum är olika stora på badhusen!
Quid skrev:
Männens och kvinnornas omklädningsrum är olika stora på badhusen!
Och nu står vi alla här frågande... :L
Fia skrev:
Och nu står vi alla här frågande... :L
Hänger du inte med i nyheterna?!
Det var ett badhus som skulle renoveras, då fick damerna byta om på herrarnas ett par dagar, ocn nu rasar dom över att där var större, fler skåp och fler fönster!! oh noes!!
...städerskan har just sprayat nån doftspray i toaletterna så nu luktar det horhus där i en halvtimme. Jag som precis tänkte gå och rasta kobran. Jaja, han får hålla sig...
... när brandvarnaren startar vid matlagning! Fasen så mycket arbete det är att få tyst på skiten...
Vifta med en tidning. Kan funka.
Jag hade bara 1 och 2'an ända fram till för nån månad sedan då jag köpte en box för enbart gratiskanaler. Jag kan säga som såhär:
Innan man hade så mycket kanaler hade man ett liv
:e
Ja... Folk är villiga att betala hur mycket som helst för att titta på reklam!!
Mina finkultur-föräldrar har uppgraderat till parabol, jag har några vänner med satelit-tv... Det räcker för mig... Faktiskt!!
Jag har nätt och jämt 1an och 2an!! :-)
...när folk väljer fel tråd att svara i av två snarlika. ;)
http://www.webforum.nu/showthread.php?t=138057
Att det när man skapar en tråd och väljer rubrik inte blir ett meddelande att en snarlik tråd finns. Dessutom kan trådskapare inte själv ändra rubriken.
(att bägge trådarna om dagens ilandsproblem hamnade i cafeet trots att den andra tråden i viss utsträckning tar upp seriösa saker)
Ja... Folk är villiga att betala hur mycket som helst för att titta på reklam!!
Mina finkultur-föräldrar har uppgraderat till parabol, jag har några vänner med satelit-tv... Det räcker för mig... Faktiskt!!Jag har nätt och jämt 1an och 2an!! :-)
Nu behöver man inte titta på reklamen bara för man tittar på reklamteve. Aldrig förstått mig på folk som tittar igenom hela reklamblocket.