Jag är gårdagens klant
38 svar · 1 013 visningar · startad av Sico · sida 2 av 2
Frågan, av Sico
Aj aj aj. När jag var på gymmet så flög en hantel ur sitt näste och landade på min lilltå så den sprack. Inga skor hade jag på mig så tån blev som en överkokt korv. Men läkaren va snäll och sydde ihop den som tur va :birp 15 stygn totalt nu, är det inte där manlighetsgränsen går :q Det är vad jag har hört iaf...
Läs frågan i sin helhet →Klös, snart kommer det säkert in nån med en tappad arm och säger att du är en mes :p
Jag är dock glad för att jag fick behålla min tå, och jag fick en blå ballongfot på köpet :bire
frankof skrev:
Mika3l skrev:
Själv så kör man den mer härdade metoden med tejpning. Senast var i Tjeckien för snart 2 år sen när jag fick ett fint jack i pannan efter en tackling i ryggen. :h
Tejpining är för mesar ;) Det finns inget som slår en bedövningsspruta i sårkanten :e
Notera att jag senare fortsatte matchen och fick en likadan tackling på samma ställe av samma dumjävel. :P
15 stygn är bara manligt om man gjort det själv.
magnusfeldth skrev:
Jag visste att det var något lurigt med detta, men det är fortfarande utan bedövning?
frankof skrev:
magnusfeldth skrev:
Jag visste att det var något lurigt med detta, men det är fortfarande utan bedövning?
12-årig whiskey går bra, annars skall det vara utan bedövning. En flaska Jack Daniels är acceptabel under förutsättning att man är gammal polis med skäggstubb.
Ähh! Manligt är när man amputerar sig själv med en rostig gaffel och sedan stoppar blödningen med gladpack!
Fjollor!
När jag sommarjobbade så var det en snubbe som högg ett stort jack i sin arm, han limmade ihop skiten med trälim. Det var rätt manligt.
Annars har jag totalt 93 stygn. 3 i pannan och 90 på handen.
Vad har du gjort med handen okkido? 90 STYGN! Jisses
Spelade handboll, fick en tjockis på mig, gjorde mål. Orkade inte kolla upp om det var brutet, kollade upp efter några dagar, var tvungen att operera för att skiten hade börjat läka och det tog nån vecka innan jag fick tid till operation, så de tryckte in lite metall och sydde ihop det. 45 stygn. Sen ville de plocka ut metallen nått år senare så då sprättade de upp allting igen och gav mig 45 nya stygn. Så det ser bara ut som 45 stygn, men det är 90! :P
Stygnen i pannan fick jag efter att ha lekt på dagis. Fick en träbock i huvudet. Det häftiga var att det inte gjorde ont, men det kom mycket blod, så jag stod och smetade ut blodet lite med foten innan nån fröken såg vad som hänt. Det var rambo att gå runt med en mörkröd Musse Pigg-tröja, som från början var vit.
Sydde dom med symaskin?
Eller, hur stor hand har du egentligen? :)
Jag skar mig ett ~6cm långt djupt sår i tummen så jag kapade 2 senor. Och det behövde dom bara 6 stygn för att sy ihop på ovansidan. (6st stygn för att sy ihop senorna också)
Men 90 stygn på handen må jag säga är manligt :e
Vänta ni till ni kommer upp till Börje Salmings stygnantal. Han är manlig! :birp
Jag har blivit sydd i överläppen. :L
Krockade med en skalle på en idrottslektion i 9:an, och på den vägen är det..
Nja, platt vet jag inte riktigt om den blev. Snarare blå och rund :)
Sico skrev:
Jag skar mig ett ~6cm långt och djupt sår i tummen
6 cm djupt i tummen? :o
Emil, du är fan den klantigaste människan jag har träffat tror jag!! haha! :birp va nöjd med det!
Jag fick några stygn i munnen förut, men det var nog bara ett 10-tal, så jag kan inte säga att det var så väldigt manligt.
mikul skrev:
Sico skrev:
Jag skar mig ett ~6cm långt och djupt sår i tummen
6 cm djupt i tummen? :o
Emil, du är fan den klantigaste människan jag har träffat tror jag!! haha! :birp va nöjd med det!
Hmm, "ett djupt sår ~6cm långt". Så menar jag :bire
Jag börjar nog tro att jag är en klant, jag som alltid trott att jag haft otur :P