Sant, att göra båda funkar med. Men man blir inte bättre på att boxas om man enbart står och bankar hemma.
Ska du ha på käften?
29 svar · 931 visningar · startad av His Divine Shadow · sida 2 av 2
Frågan, av His Divine Shadow
Skojar bara, nää kolla här vad jag lagt upp: Det här kommer att vara mycket roligare än träningscykeln :D Köpte den tom från ebay, 39 euro från tyskland, fylld med kanske 10kg sand längst ner som är inuti flera plastväskor, sedan har jag en gammal matta nerrullad i den och ännu mera gamla kläder och liknande intryckt inuti mattan. Det
Läs frågan i sin helhet →Mr Nils skrev:
Man blir inte bättre på att boxas om man enbart står och bankar hemma.
Ingen som köper en säck har som avsikt att bli professionell; man använder den för att hålla igång och att man sedan lär sig något är enbart en bonus.
Mr Nils skrev:
Om man vill boxas, varför inte börja träna med en klubb i stället för att stå hemma och banka själv?
Jag bor ute på landet, att åka till en klubb skulle ta en halv tank.
Dessutom tycker jag om det såhär, behöver inget schema att följa, jag behöver inte packa en väska och åka iväg, bara att banka när lusten faller på, det är ett personlighetsdrag hos mig, jag har svårt att fullfölja sådana saker, men när jag kan göra det såhär så går det, att inse detta har hjälpt mycket med min träning.
Och så gör jag det mer för träningens skull än att bli en boxare.
Plus det roligare att ha en egen säck :)
Det väl som en god vän till mig sa en gång; boxare är precis som alla andra människor, bara lite mindre smarta.
Alltså du försöker påstå att jag är mindre smart än vanliga människor? Om du vill säga det så säg det rakt ut istället.
Jag menar jag är inte riktigt säker på hur man ska tolka det där, skämt eller förolämpning?
Lutar väl åt att det är ett skämt? ;)
Kanske min humor nivå är lite låg efter denna helg(shite shite shite) men ja tyckte det kunde gå åt ena hållet.
Men då är det ju bra att du har en säck att avreagera dig på? :i
Men lite sanning kan det väl ändå ligga i det? Rent allmänt alltså.
Behöver ju inte vara personrelaterad ;-)
silfver skrev:
Jag har ju också en sån där i garderoben. Men jag har bara gipstak i lägenheten så jag kan inte sätta upp den. :(
Jag lovar att ditt gipstak i sin tur sitter fast i något stabilt. Gäller bara att hitta vad och sedan fästa där. ;)