sneezeMedlem sedan dec. 20021 804 inlägg*jordens jävla bamse-knuff*
Snart är det Jul. Klarar era snåla samveten att INTE bidra med, i princip, ingenting som kostar multum i cancerforskningens namn?? JOINA wF-GRID!!!!!!!! Gratis i mänsklighetens namn!!
red//
Oj, så många grammatiska fel... men seriöst... spelar roll?? Message is clear!
GislavedMedlem sedan nov. 20041 740 inläggFortfarande ingen mac-klient ser jag. Det är ju lite oturligt.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Okay, jag kan väl börja använda det på jobbet. Hade glömt.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Sådär, nu har jag installerat SETI igen på arbetsdatorn. Den kan ju faktiskt vara på dygnet runt. Frågan är om jag ska våga installera det på servern... :) Jag kan ju installera det i smyg på alla kollegors datorer också. :e
Men man kan alltså använda samma användarnamn på olika datorer? Det är bara att man använder ett annat "Grid agent number"?
En grej till... Hjälper vi verkligen till med forskningen? När får vi se resultat!?
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg WCG sa jag, ser ni illa? :P
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Någon som har lust att svara på frågorna jag skrev lite högre upp? Jag menade inte SETI, förlåt! :(
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggEller.. Det är bara att installera & logga in med dina uppgifter så funkar det. :)
RRobertMedlem sedan dec. 1999167 inlägg Ännu en medlem uppe nu :birp
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Nu har jag installerat tre grids till! :D (y)
Vem har rekordet med flest grids?
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Jag med! Installerade en till precis. :e