webForumDet fria alternativet

Till den bästa pappan som finns ....

Småprat

13 svar · 580 visningar · startad av Laa

Medlem sedan feb. 20055 inlägg
Frågan#1

Så hittade jag äntligen hur jag skulle göra för att få hylla dig offentligt!! Som tur är vet jag att du värdesätter TANKEN och GESTEN mer än själva dagen, alltså har det ingen betydelse...

Som sagt här har vi en man som länge bara fyllde 33 år, som nu dubblerar men ändå bara fyller 12 - fräckt vaa !!
Det bevisar den tes denna man levt med så länge jag vet (säkert ännu längre för så är han) -- fånga dagen, lev & njut här och nu för det finns ingen morgondag bara NUET.

Så gubben min - ta vara på denna dag för den kommer aldrig åter. Du är den du är och det har du alltid stått för

Vi älskar dig för evigt

Dottern

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Va? Vem? Vad?

Grattis till dig gubben iallafall, du verkar vara uppskattad.

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Underbart! :e

Men det finns redan en grattistråd till Lasp. ;)

Här: http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=119752&forumid=102

Medlem sedan dec. 199917 055 inlägg

Re: Till den bästa pappan som finns ....

Laa skrev:

Så hittade jag äntligen hur jag skulle göra för att få hylla dig offentligt!! Som tur är vet jag att du värdesätter TANKEN och GESTEN mer än själva dagen, alltså har det ingen betydelse...

Som sagt här har vi en man som länge bara fyllde 33 år, som nu dubblerar men ändå bara fyller 12 - fräckt vaa !!
Det bevisar den tes denna man levt med så länge jag vet (säkert ännu längre för så är han) -- fånga dagen, lev & njut här och nu för det finns ingen morgondag bara NUET.

Så gubben min - ta vara på denna dag för den kommer aldrig åter. Du är den du är och det har du alltid stått för

Vi älskar dig för evigt

Dottern

Världsklass! :D

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Re: Re: Till den bästa pappan som finns ....

Rikard skrev:

Laa skrev:

Vi älskar dig för evigt

Dottern

Världsklass! :D

:D

Medlem sedan nov. 20014 054 inlägg

Greeeeat! :D

Säg bara som Tiger; Greeeeeeeeeeeeat! :e

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

*Förvirrad* :e

Medlem sedan sep. 20041 551 inlägg

Grattis till den okända pappan! :e :)

Medlem sedan sep. 20041 551 inlägg
Medlem sedan feb. 20055 inlägg

Vem är pappan?

Jo, det är Lasp som fyllde år i går och detta inlägget hamnade fel. Det skulle naturligtvis varit på den tråden men nybörjare som jag är , samt ivrig att få i väg mina rader på rätt dag, så hamnade det fel. Alltså avslutar jag detta nu och ber alla som är intresserade av min pappa att titta på Lasp:s trådar och inlägg (sa jag rätt nu?)

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

:)

Medlem sedan mars 20014 214 inlägg

:D

...men har du verkligen haft alla pappor ;) :P

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Jag tackar och bugar. Men här på wF dubbelpostar vi inte ;-)
Inte ens när det gäler mig!!!
Men tack alla för allt stöd. Det värmen verkligen och jag hoppas att det spiller över på många.
Glädje och kärlek vinner på att delas.
Tack.

Medlem sedan apr. 20021 899 inlägg

Re: Greeeeat! :D

Fredde Mannen skrev:

Säg bara som Tiger; Greeeeeeeeeeeeat! :e

Åzzå har du varit framme... §e

By the way, congrats! :)

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
132 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
131 ms — ändringar (db)