Re: Bitas!
Fredde Mannen skrev:
Eh.. (har deltids arbete som bitleksak!)
You lucky bastard... jag förstår vad du menar, vuxna som bits är... intressant :r
10 svar · 559 visningar · startad av Fredde Mannen
Ehumm..
På internet hittar man ju det mesta, allt från små barn som biter andra små barn för att de är arga.. eller hundar som biter andra hundar för att de är något.. .
Men inte hittar man något när de kommer till Vuxna som biter Vuxna utan direkt anledning! :OO
Fredde Mannen skrev:
You lucky bastard... jag förstår vad du menar, vuxna som bits är... intressant :r
Re: Re: Bitas!
spango skrev:
Fredde Mannen skrev:
Extremt intressant... försöker ta reda på orsaken till varför! Men det verkar inte vara så givande direkt! :)
Fredde Mannen skrev:
Försöker du säga att du är en manlig prostituerad eller att du vårdar sjuka människor?
Fredde Mannen skrev:
Men det verkar inte vara så givande direkt!
I beg to differ, my good sir.
His Divine Shadow skrev:
Försöker du säga att du är en manlig prostituerad eller att du vårdar sjuka människor?
Jag trodde han bara var lite kinky, som j... som vissa andra som jag hört talas om.
Kanske jag tog detdär om arbete för bokstavligt?
En tjej som jag dejtade lite runt jul hade som fetish att bitas på fyllan. Det var skoj ett tag, men när man vaknade med röda mun-stora blåmärken, där det gått hål på vissa ställen då var det inte så roligt längre. Hon bet alltså sjukt hårt, det var så att man skrek ibland.
Ett kärleksnafs i nacken och så kan jag förstå, men när någon sliter stycken ur ryggen på en, då börjar det bli weird.
OveRRidE skrev:
En tjej som jag dejtade lite runt jul hade som fetish att bitas på fyllan. Det var skoj ett tag, men när man vaknade med röda mun-stora blåmärken, där det gått hål på vissa ställen då var det inte så roligt längre. Hon bet alltså sjukt hårt, det var så att man skrek ibland.
Ett kärleksnafs i nacken och så kan jag förstå, men när någon sliter stycken ur ryggen på en, då börjar det bli weird.
Tur att du avbröt, annars hade du haft problem med att pissa idag! §e :P
OveRRidE skrev:
:OO jag är inte den mesiga typen, men jinks.. ibland har man bitmärken i storleken av gotland.. OCH det gör ONT när det där tänderna tränger in i huden.. första gångerna är det rent av tändande, speciellt när det inte bits så jävulusiskt hårt.. Men attans när det bits till så man skriker.. då jevlar gnyr man som en hund och funderar på att skaffa munkorg! :OO :e
clarkbones skrev:
Så vitt jag vet så urinerar jag inte med min rygg idag, så jag förstår inte riktigt hur den skada skulle kunna få sådana effekter.
OveRRidE skrev:
clarkbones skrev:
Så vitt jag vet så urinerar jag inte med min rygg idag, så jag förstår inte riktigt hur den skada skulle kunna få sådana effekter.
:e