Då sitter man här och trycker, på en, för mig, okänd skola, okänd stad och bland okänt folk, och på en laptop, som man verkligen inte är van med. :o Läskiga typer. :o
Man kommer och tänka på vad alla andra gör i sverige, t.ex. vad de där hemma gör, om allt går enligt rutiner.
Var är jag? Alvesta.
Varför? Besöker en skola jag eventuellt jag ska gå till hösten. :)
Sitter i sätter pris på en driva grejer på lagret & tittar ut på snöyran utanför o är så jävla less på denna vinter & dessutom fryser jag om händerna så jag knappt kan skriva :(
Jag vaktar elever som skriver nationellt svenskaprov samt pusslar ihop och finjusterar vår nya kommande sajt.
Liksom Bire tittar jag ut på snöyran och funderar på varför jag ännu inte åkt längdskidor än i år, och ännu värre - varför jag ännu inte åkt utförs. Skandalöst, en rekordvinter som denna. :l
Har precis vaknat, har föreläsning om avancerad EER-modellering vid 15 men innan dess måste jag släpa mig till min flickväns stall å mocka och byta vatten åt hennes pålle. Det är märkligt vad man gör för kärleken, jag hatar verkligen hästar, hatar dem...
Alvesta, har inte de ett badhus ? Eller det kanske är tingsryd
Sitter och tittar ut på regnet utanför (det lilla puder som föll igår försvann illa kvickt), ska till Arbetsförmedlingen och skriva in mig så man kan söka a-kassa, ska gå igenom caset med partyskivor och se vilka som behöver brännas om och sen får vi se...
Vaknade precis, sitter i kallingar och kliar mig lite på pungen.
Har möte om 30 min, men jag orkar inte resa mig och gå och duscha så jag kommer komma försent. För ovanlighetens skull. Annars lyssnar jag på lite ghetto rap och snusar.
Sitter och bläddrar i min kurslitteratur, har tenta i ER/EER/UML-modellering om ett tag. Yuck.
Problemet är att jag är ledig fram tills måndag, och jag har flera flak öl ståendes inom synhåll, så vi får se hur länge jag orkar härda ut innan jag överfaller ett flak eller två...
Har haft förberedelser inför högvakten hela dagen, jag står på Drottningholm slott mellan 16-19 och 20-23 februari, vid 18:00-20:00, 02:00-04:00 och 10:00-12:00. Ni är välkommna att hälsa på mig, jag står vid den västra grinden, bakom grindvakten. :)
Lade klart sista biten av golv i en lägenhet, socklat och sparkat runt smuts medans jag väntade på att klockan skulle bli kväller... nu på kvällen ska jag väl rita lite strunt!