Kewlt!
Jag såg ungefär fem minuter av Elle-galan, just när hon fick utmärkelsen. :)
När vi träffas du och jag, då tänker jag ta på dig en extra gång av den anledningen! :D
9 svar · 615 visningar · startad av Vide
För er som är otroligt intresserade av mitt privatliv kan jag meddela att det var en artikel om min farmor (Katja of Sweden) i söndagens Expressen. Hon fick en hedersutmärkelse av Elle.
... dom som är lite modeintresserade eller födda på 50-talet borde nog veta vem hon är... :)
En rolig kommentar ifrån intervjuaren:
"Innan du slog igenom var kvinnans rumpa en enda slät bulle, i och med dig fick vi två skinkor, man tackar. Du var feminist långt innan det blev schablontrendigt."
Det tackar iaf jag för... ;)
Hon träffade Greta Garbo och umgicks med Charlie Chaplin, vilket ju är lite impregnerande..
Kewlt!
När vi träffas du och jag, då tänker jag ta på dig en extra gång av den anledningen! :D
Såg utställningen med hennes kläder på Kulturen i Lund, hon gjorde verkligen 60-tals kläder på 60-talet :)
Kul för dig med en sådan kreativ farmor!
Sorry, jag läste lördagens Expressen i söndags. ;)
Kul Vide!
Jag har en kusin som jobbade med henne en gång i tiden. Då är väl jag också med och får en släng av sleven? ;)
Det var alltså hon som gav rumpan ett ansikte! ;)
Tack för skinkorna! ;)
Alla tjejer som är en del av tjejrumpsrevolutionen har min största respekt! ;)
åsaboe skrev:
Kul Vide!
Jag har en kusin som jobbade med henne en gång i tiden. Då är väl jag också med och får en släng av sleven? ;)
Men du som bor i Tollarp borde ju se henne då och då... ;)
@nders skrev:
Kewlt!
Det måste du självklart göra, fast inte mitt under frisbeekastningen... ;)
Synda att jag missade Elle-galan bara, hade varit kul att se sin farmor...
Vide skrev:
Men du som bor i Tollarp borde ju se henne då och då... ;)
Det har du rätt i! Men jag är hopplös på att känna igen folk...