Jag blir lite nedstämd när jag ibland går in på min 4 år gamla hemsida om mopeder. Jag jobbade mycket med den men sen glömde jag bort den och när jag ville uppdatera den igen så hade jag glömt bort lösenordet för o logga in :( Så för 2 år sen så kunde ja inte ändra något på sidan och kan fortfarande inte. Tryck på nedstat-länken längst ner o se hur besökartalet dalat sedan storhetstiden 2001... hehe.. (välj vy över flera år)
suck. kul att geocities låter den ligga kvar ihallafall. de går inte o kontakta dem för o försöka lösa de här me lösenordet o nu vill ja föresten inte driva sidan längre ändå men de va sorgligt de som hände.
Den är helt suverän för att vara 2000. Kan du inte tänka dig att bygga upp den igen. Genom att Kopiera källkoden och öppna en ny Moppesidan nr 2 på ny server och låt den gamla dö ut.
Speedriders kanske har nätets bästa forum när det gäller veteranmopeder... Dock främst MCB (Crescent, Monark), men det finns gott om kunskap där :) Och speedriders har en riktigt bra länkavdelning Mo-ped.se är en fantastisk samling över MCB's alla modeller med bilder från kataloger/tidningar.
Och, ja, jag är ägare till en Monark veteranmoped sedan ett halvår ;)
Jag letar febrilt efter min första site som låg hos angelfire. Den handlade om malmö ff. tyvärr så hade jag inte lärt mig hur man använde ramar eller tabeler eller nånting med hur man strukturerade en sida. Men jag ville ha menyn till vänster och texten till höger så smart som jag är byggde jag upp den så här:
Kategori 1 Text text text <br>
Kategori 2 Text text text <br>