S Sunix Medlem sedan juli 2004 310 inlägg Frågan 3 feb. 2005 13:28 #1 Hej!
Jag som nybörjare i Java(Hållit på 1 år :r ), fick VG(maxbetyg på universitet) på min tenta i grundläggande javaprogrammering.
41 av 44 poäng. :)
humm hmm, med penna och papper :h
Jag fick 2 fel på min tenta, kommer dock inte ifåg vad maxpoängen var, och när jag skrev den hade jag bara hållt på med java i ett par månader. Dock har jag programmerat i andra språk nästa hela mitt liv.
S Sunix Medlem sedan juli 2004 310 inlägg Suck, alltid nån som ska va värst ;)
S silfver Medlem sedan apr. 2003 12 679 inlägg 3 felpoäng resulterade i ett VG? Låter som ett MVG tycker jag. :)
silfver skrev:
3 felpoäng resulterade i ett VG? Låter som ett MVG tycker jag. :)
Kanske bara går att få VG? Hur som helst så var det inte ila pinkat (för att använda ett gamalt ordspråk ;))
Jag fick alla fel på alla frågor på ett matteprov idag, typ!
S silfver Medlem sedan apr. 2003 12 679 inlägg
J. Rönnberg skrev:
silfver skrev:
Kanske bara går att få VG? Hur som helst så var det inte ila pinkat (för att använda ett gamalt ordspråk ;))
Sant. :) Men om man ser det så, så kan man ju likaväl tänka sig att man fick ett mvg. :e
silfver skrev:
J. Rönnberg skrev:
silfver skrev:
Sant. :) Men om man ser det så, så kan man ju likaväl tänka sig att man fick ett mvg. :e
Tänka kan man alltid, men det blir aldrig ett mvg för det. ;)
Stod och tittade på mig själv i en spegel och berömde mig själv i en kvart idag.
R Rinaldo Medlem sedan mars 2001 4 214 inlägg Hatar Java i skolan! Fick G i kursen pga att jag missade 3 klamrar på när vi skulle skriva kod... på papper!!!
Detta tyckte jag var idiotiskt då man ser detta och kan fixa det på 2 röda om man sitter framför en dator...
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Jag fick idag en femma på den första inluppen i en kurs om realtidssystem :)
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Jag lyckades pinka i toaletten utan att hålla med någon hand idag.
Okkido skrev:
Jag lyckades pinka i toaletten utan att hålla med någon hand idag.
Vadå, det är ju enkelt, det är ju bara att sitta ner :)
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Jag lyckades pinka i toaletten stående utan att hålla med någon hand idag.
S Sunix Medlem sedan juli 2004 310 inlägg det finns inte mvg på universitet! :)
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Det finns inget kiss på min ring!
M Mika3l Medlem sedan nov. 2001 8 492 inlägg Grattis då! :bire
Själv så fick man ju VG+ på förra engelskauppsatsen och IG på förra spanskprovet. :p
B bewern Medlem sedan juni 2002 3 097 inlägg
Mika3l skrev:
Grattis då! :bire
Själv så fick man ju VG+ på förra engelskauppsatsen och IG på förra spanskprovet. :p
Tips: använd kommentaren "no habla espanol" :D