Jaha! Ennu en natt som inte blev någon natt, i den bemärkelsen att den är till för att sova under, för mig.
Jobbigt! Dessutom är lovet slut, vilket betyder att det är skola imorgon som vanligt. :x
Hur kommer man ur skiten?
49 svar · 1 302 visningar · startad av caze · sida 3 av 3
Kan någon förklara det för mig! Skulle så gärna få en normal dygnsrytmen, men det är lättare sagt än gjort! :x :e
Läs frågan i sin helhet →Jaha! Ennu en natt som inte blev någon natt, i den bemärkelsen att den är till för att sova under, för mig.
Jobbigt! Dessutom är lovet slut, vilket betyder att det är skola imorgon som vanligt. :x
Hur kommer man ur skiten?
Alla verkar tycka att detta är något negativt. ;)
Varför inte skippa att använda en klocka i t.ex. några veckor (om man är arbetslös o dyl.)? Jag kommer garanterat att testa det när jag kan. Man ska inte behöva vara så *@##! bunden vid tider som de flesta är.. Chilla! :D :L
Skulle gärna leva så, men tyvärr är integrering med omvärden ofrånkomligt. Jag måste gå till skolan, och människor runt om kring mig skulle bli galna om jag gjorde allt på de tider jag själv vill...
urk, 01.30 ringde grannen och frågade om man ville ha grogg, här sitter man 05.30 kalasfull som en kanariefågel, snacka om felplanerad söndagnatt.
Decibel skrev:
urk, 01.30 ringde grannen och frågade om man ville ha grogg, här sitter man 05.30 kalasfull som en kanariefågel, snacka om felplanerad söndagnatt.
:e
Decibel skrev:
Grannen bjuder och du klagar?! :)
(Jag hoppas du inte satt i supporten den kvällen) :D
m_soderlund skrev:
Alla verkar tycka att detta är något negativt. ;)
Varför inte skippa att använda en klocka i t.ex. några veckor (om man är arbetslös o dyl.)? Jag kommer garanterat att testa det när jag kan. Man ska inte behöva vara så *@##! bunden vid tider som de flesta är.. Chilla! :D :L
Jag kollar pa klockan riktigt sallan faktiskt! ;) Haller med dig, bara onodigt att stressa hela tiden. Man ska ta det lugnt och ta det mesta som det kommer om man inte maste folja tiden pga vissa saker etc. :)
Även om det inte är hållbart i längden så jobbar jag mycket effektivare mitt i natten än på dagen när jag är på jobbet. Inga telefoner som ringer, inga kollegor som kommer in och vill ha hjälp med allt och ingenting - bara jag, lugnet och jobbet.
Jag vill ha 28-timmarsdygn. Skulle ha passat in på mitt schema perfekt.