webForumDet fria alternativet

Underhållande inlägg i min gästbok

Småprat

10 svar · 370 visningar · startad av greyhound

Medlem sedan maj 20031 472 inlägg
Frågan#1

hittade följande i min gästbok :)

Datum: 2005-01-29 12:56
Namn: omg
Plats: Sweden

Dude,, du borde verkligen gör nått åt designen på din sida... Tog mig hit för att jag såg att du klagade på nån annan sida på nått forum, (brukar alltid kolla vad folk har åstadkommit själva när jag ser sånt) för ibland är de som klagar riktiga webdesigners som har snygga sidor..... men ack så fel man kan ha.

Det är ju lite roligt att personen inte vågade säga vem det var heller :)
Det ända jag gnält på är ju denna tråd där författaren ville göra lite reklam.
Skulle va roligt och veta vem det är som tyckt jag gnällt på dennes hemsida ;)

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

Vad skall man göra åt det. Visst är det trist när folk inte kan stå för sina åsikter, men jämför språkbruket i inlägget och det i den aktuella tråden som du hänvisar till !!!
There are simularitis.

Medlem sedan aug. 20039 340 inlägg

Hat du IP-logg på din gästbok?

Jo jag misstänker att dom har nått med varandra att göra.

Man får väl helt enkelt göra en ny sida så den personen blir nöjd bara :P

nitro2k01 skrev:

Hat du IP-logg på din gästbok?

Jodå, jag kollade genom för att vara säker på att det var från wF personen kom. Men som sagt jag bryr mig inte vem det är igentligen. Jag tycker det mest är underhållande :D

Det är väl fel tillfälle att nämna det, men din sida är faktiskt inte så snygg. Min lösning på detta brukar vara att köra så enkelt som möjligt, (Svart text på vit bakgrund eller dylikt) istället för att lägga upp en sida som jag vet att jag själv inte kommer trivas med.

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

So ... what?

nitro2k01 skrev:

Det är väl fel tillfälle att nämna det, men din sida är faktiskt inte så snygg. Min lösning på detta brukar vara att köra så enkelt som möjligt, (Svart text på vit bakgrund eller dylikt) istället för att lägga upp en sida som jag vet att jag själv inte kommer trivas med.

Jag vet, denna tråd säger väl det mesta :)
Jag ska göra om den någon dag när jag har ork och tid.
Design är inte min starka sida.

magnusfernstrom skrev:

So ... what?

Café webForum??

Nånting som kanske intresserar dig mer är att undersidorna My online tools och Guestbook på din sida inte validerar HTML 4.01. Dock är det inga allvarliga fel, du bör kunna fixa det på 10 minuter.

nitro2k01 skrev:

Nånting som kanske intresserar dig mer är att undersidorna My online tools och Guestbook på din sida inte validerar HTML 4.01. Dock är det inga allvarliga fel, du bör kunna fixa det på 10 minuter.

Jo dom var klantiga men nu är det ok igen :)
Man borde skriva om sidan så man slipper tables jobbit att jobba med sånna sidor tycker man nu när jag gjort andra sidor i DIVar och CSS.

259 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
118 ms — ändringar (db)